skrola Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har tenkt og kjøpe meg ett EPoX EP-9NPA+ Ultra, nForce4 Ultra hovedkort! Så lurer jeg på hvilke RAM som står best til det hovedkortet, spillmessig? Skal ha 1024. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Jeg har tenkt og kjøpe meg ett EPoX EP-9NPA+ Ultra, nForce4 Ultra hovedkort! Så lurer jeg på hvilke RAM som står best til det hovedkortet, spillmessig? Skal ha 1024. Vet ikke om man vil finne mange anbefalinger til en type ram til det spesifike hovedkortet. Jeg vil tro at velkjent kvalitetsram vil virke stabilt på de fleste "kjente" hovedkortene.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304401&cks=PRL Knallram Ser også under "produktanmeldelser at en med epox 9nda som er veldig fornøyd med denne ramen Endret 23. september 2005 av detvarvondtdet Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Corsair eller OCZ er gode merker Lenke til kommentar
skrola Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 okey, takk! glemte og si at det sku ligge rundt 1000,- lappen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå