Blaster2k Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hallo Har trøbbel med at Adobe Premiere Pro 1.5 stopper når jeg prøver å eksportere en ca 20 min lang film til ukomprimert avi, den stopper på ca. samme plassen hver gang, det er ikke diskplassen som er problemet. Noen som kan hjelpe meg, det haster litt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Du har kanskje FAT32-filsystem, og ikkje NTFS? FAT32 kan ikkje ha større filer enn 4GB, noko som tilsvarer ca. 18min i DV AVI-video. Du må formatere harddisken til NTFS for å fikse dette. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Beklager, det klikka Opera takla ikkje hurtigsvaren... Kan ein moderator slette dette og det neste innlegget? (Det held med eitt...) Endret 23. september 2005 av incanus Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) *Trippelpost* Slett! Endret 23. september 2005 av incanus Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) har NTFS, uansett stopper fila på litt under 1gb. Jeg merka at det var akkurat på et klipp med under 100% speed den klikka, jeg prøver å eksportere klippet og importere det. edit: Nå funker det, takker for svar på spørsmålet. Endret 23. september 2005 av Blaster2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå