JuB Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei, har fått bredbånd bra LoS nå (3000/500), har installert modem og en trådløs router. Alt fungerer topp Men nå har det kommet susing i telefonen, hva kan dette være? Har ikke rj45 utfra veggen, men en slik overgang fra rj11 til rj45, fulgte med pakken fra LoS med modem osv. Denne plugget jeg i en 3 polet telefonkontakt også videre til modemet mitt. Noen som har peiling her? Mamma er gal Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Du må la telefonen gå igjenom splitteren, hvis du ikke gjør dette vil du få støy i telefonen. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Innstallerte samme opplegget hos onkelen min, samma problem der. Snakka med telefon leverandør (tele2) de sa det samme, så prøvde jeg dette, funket fett Men resten av de 3-polede telefonkontaktene suser, hvordan fikser jeg det? Kan jeg få en elektriker til å ordne dette? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Splitteren må være plassert før alle telefoner i husstanden. Alternativet er å kjøpe flere splittere og koble en før hver enkelt telefon.. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hvor får jeg kjøpt slike splittere? Edit: Biltema? Endret 23. september 2005 av JuBaLoN Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 De fleste el-butikker har det, spør elkjøp, expert eller noen andre lokale butikker som holder på med data, om de ike har, så skal de kunne bestille det... Evt. så bestiller du fra komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå