Pysj Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Trump blir mobil Sliter du med dårlig arbeidsmoral? Å høre Donald Trump kjefte på deg hver gang telefonen ringer, kan kanskje hjelpe deg å finne igjen arbeidslysten. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Masse penger, skyskrapere og hentesveis er bare noen av tingene Donald Trump er kjent for. Dere måtte bare ta med hentesveis, ja :!: Haha! Vel, å høre Trump i telefonen gir meg sikkert bare lyst til å skru den på lydløs :!: Kan vi tolke dette som et tegn på at Trumps penger holder på å ta slutt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Den alltid selvsikre Trump har klokketro på sitt nye prosjekt: Hvor mange tror han har lyst til å betale for ringetoner med kjefting? Mulig amerikanere faller for sånt men jeg tror ikke kjefting og oppstressing hadde slått an i norge. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Tror jeg ville ha tatt telefonen ganske fort, hadde jeg hørt den kalde stemmen hans hver gang det ringte ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg