larseer83 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Får rett og slett ikke til å sette opp telefonen min med MMS. Har netcom... noen som har en guide til hvordan jeg får satt opp telefonen min? Må jeg sette opp gprs først? Isåfall hvor og hvordan... takker for eventuelle svar Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har du prøvd netcom.no? Helt utrolig hva man kan finne der altså... Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Har prøvd dette, har faktisk prøvd ALT men får kun bærer ikke tilgjengelig... Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Bærer ikke tilgjengelig....? Hmm, høres ut som det er GPRS problemer på aboet ditt. Fungerer WAP? Oppsett ligger forøvrig her: http://212.45.173.50/content/modules/guide...Id=168&Back=YES Lenke til kommentar
mfloe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har samsung E730, der fungerer alt som d skal, bruker selv Netcom. Jeg ringte netcom kundeservice og fikk alt derifra Netcom kundeservice: 05050 Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Har prøvd dette, har faktisk prøvd ALT men får kun bærer ikke tilgjengelig... Skal vedde bikkja til naboen på at du enten ikke har GPRS aktivert på abonnementet ditt, eller at det er et problem med det. Ring kundeservice å sjekk. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 jepp, ringte leverandør.... gprs var ikke aktivert!! takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå