Magnum p.i. Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg trodde det ikke var lov å øvelseskjøre med automat? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor skulle ikke det være lov? Det er mulig å ta sertifikat for automatgir også. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Mulig jeg blander sammen med fot-brekk. Er fullstendig klar over at man kan ta lappen med automat Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 skolebilen jeg kjørte med hadde fot-brekk...(men den hadde jo to sett med pedaler uansett da) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ikke at dette har noe med temaet å gjøre, men denne loven har blitt endret i løpet av de siste årene, og det er nå fullt lovlig å øvelseskjøre uten å ha brekk mellom forsetene eller ekstra pedalsett. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Brekk mellom setene må man ha, ekstra pedalsett er unødvendig. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Håhå! Etter å ha jobbet en sommer hos Mercedes har jeg kjørt litt av hvert for å si det sånn... Mercedes SL 500 Mercedes S320 (Litt usikker på motorstørrelsen, men tror det var 320...) Mercedes CLS 350 (dessverre ikke verstingen 500...) Mercedes SLK 200 Mercedes CL50K (Kleeman hadde vært bortpå denne...) Audi S3 Quattro Hadde en fin sommer jeg. EDIT: Glemte et par... Mercedes CLK 200 Mercedes E320 Sånn, det skulle være alle de kuleste i alle fall. Endret 27. september 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 *grinepå* JEG VIL OGSÅ KJØRE AUDI!! men, jeg har kjørt en toyota hiach som hadde diverse probleme (etter 20 runder på "himmelveien") :angel: var så mye feil på den etterpå at jeg ikke tør liste det opp Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det råeste jeg har kjørt er en Nissan Skyline R32 GTS-T som er endel trimma og rigga for drifting. Nissan 200SX S13 og S14 kommer på delt andreplass. Ellers var jo denne litt spesiell: Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg har forresten også kjørt danskebåten (vet ikke hvilken av de, men tror det var peter vessel) i 5min eller noe... jeg om min far skulle til danmark, vi fant et skilt ved en trapp der det stod ingen adgang, så vi gikk opp dit og endte på brua... Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har kjørt BMW M3 Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Siden ikke jeg egentlig får lov til å kjøre bil ennå så må dette være det råeste jeg har kjørt: som dere ser så var ikke pappa helt fornøyd etterpå Har også kjørt båt, og 4 hjuling Den veltet jeg faktisk med, men alt gikk heldigvis bra Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg har ikke lappen enda, å selv om jeg hadde hatt den så hadde jeg ikke fått lov av stefaren min til og kjøre bilen hans. Men jeg drister meg til å legge ut bilde. Bilen: 1979 Pontiack TransAm. Motor: 7,5 v8 Turbo med 450 hester Stand: Nyrestaurert, nylakkert med alle emblemer og orginale felger. Bilder: Bilde 1 Bilde 2 Gud bedre hvor inni helvette den bilen går. Endret 28. september 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har kjørt denne: 7500hk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har ikke lappen enda, å selv om jeg hadde hatt den så hadde jeg ikke fått lov av stefaren min til og kjøre bilen hans. Men jeg drister meg til å legge ut bilde. Bilen: 1979 Pontiack TransAm. Motor: 7,5 v8 Turbo med 450 hester Stand: Nyrestaurert, nylakkert med alle emblemer og orginale felger. Bilder: Bilde 1 Bilde 2 Gud bedre hvor inni helvette den bilen går. Den hadde faren(biologisk) min. Vertfall en som ligna. Var 6,6 liters da Husker ikke årstall osv. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har kjørt en sånn en: Evo VIII Må sies at det står/sto Svein Svendsen Trafikkskole på den, men morro var det alikevel Har sitti på med en: Cayenne Turbo Som det også står Svein Svendsen Trafikkskole på Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den EVO-en er plombert heftig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Har kjørt en sånn en:Evo VIII Må sies at det står/sto Svein Svendsen Trafikkskole på den, men morro var det alikevel Har sitti på med en: Cayenne Turbo Som det også står Svein Svendsen Trafikkskole på Mulig de flytter bilene mellom byene, men har du kjørt på Gjøvik..? Svendsen har begge de bilene her.. jeg surra. Endret 28. september 2005 av Marvil Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Svein Svendsen har begge bilene der ja, men litt mer styla EVO, ellers har de jo et par BMW`er... Gjett hvem som bor på Gjøvik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå