DE1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Heisann! Her kan dere legge ut deres tøffeste slips... Hvert innlegg der det er bilde av slipset må det være link til hvor du har kjøpt det eller stedsnavn.Dette har med at jeg vil vinne "tøffeste slips"-premien på juleballet i år! -> Altså, mine to slips kommer om et par dager Edit: Leif vel! Endret 23. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Jeg har ikke dette slipset da, men jeg har lyst på det Klikk for større bilde http://www.thinkgeek.com/apparel/ties/57ff/ Endret 23. september 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Joda, med slips finst det mye rart, men ingenting slår det jeg hadde på juleballet i fjord.. Mekka en høyttaler og ROSA katoder på batteri Vente skal se om jeg finner noen bilder *edit* Fant bare bilder av "under" moddingen, glemte vist å ta bilde av slipset i seg selv når det var ferdig. Vertfall, minidiscen spilte julemusikk og jeg svettet fordi det var så varmt med en katode som lå inntil skjorta mi lyste ganske bra egentlig Batteriene holdt heldigvis hele kvelden Link til stort bilde Endret 23. september 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Åssen fikk du hele minidisken inni slipset? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Altså, mine to slips! Edit: Det til venstre er et juleslips kjøpt på Maks20 på CC Gjøvik. Den blinker rødt og spiller julesanger når du trykker på en knapp. Den andre er laget på Eurofoto.no der jeg har tatt et bilde av meg ved Trollstigen og navnet mitt! Endret 23. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Her et et bilde av "julebordslipset" mitt (beklager dårlig kvalitet på bilde) Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Trenger oppskift på slipsknuter hvis noen har det. Har et slips som ligner veldigt på det øverste, men med like ruter Lenke til kommentar
synsing Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Trenger oppskift på slipsknuter hvis noen har det. http://www.slipsmann.com/UserMods/slipsknuter.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå