Ptomania Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Har et lite problem med sb audigy player i winxp. Ser ut som det er en krasj.. Legger inn drivere og booter.. Kommer inn i windows igjen.. og alt er fryd å gammen.. men booter så igjen... blåskjermhelvete:-) Inn i safe-mode og avinnstalerer drivere.. starter fint igjen.. Noen som har vert borti problemet? Har prøvd med via 4in1 drivere, og flasha bios.. ingenting funker:-/ Ptomania Lenke til kommentar
taleg Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Har du audigy xp driverene.... hvis ikke så må du bestille dem spes. fra sb. De ligger nemlig ikke ute på nettet. Det er nemlig sånn at drivere og software som blir sendt med audigy kortene ikke støtter windows XP. Cden med drivere og programmvare som fungerer under winxp koster 35,- eller noe sånt, men uten den så kommer du til å slite. Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 hmm.. har cd-en som fulgte med.. har også lasta ned en patch... Takk for tipset.. verdt å grave litt i.. du har vel ikke tilfeldigvis en link.. ser at du har audigy kost selv:-) Ptomania Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hvor finner jeg denne patchen? Jeg har ******* med å få mitt Audigy Player kort til å funke i XP! Thomas Lenke til kommentar
propel Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 HER ER WIN-XP DRIVER: http://uk.europe.creative.com/support/driv...XPDrvUpdate.exe kj0pe cd a du...for no tull. Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Driver oppdateringen fnka ikke! Fikk bare beskjed om å installere orginalt med CD først, noe jeg HAR gjort. Hater Audigy nå.... Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Du propel...Du kunne ikke tenke deg å rezize det bildet litt ett par 10 ganger ned Har sett det før. Er jo veldig tøfft da!!!!!(*ironi*) :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå