smetho Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Var den virkeli så bra? Så den for ørten år siden, men satt igjen med en følelse av en OK film, topps. Det som fascinerte meg mest var stedet ting hente på. Fin blå planet i bakgrunnen Endelig noe ikke-Mars! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hadde glemt at jeg ikke hadde den i min egen samling, så jeg bestilte den fra CDwow. Samme spillelengde som fra Play.com, så jeg går ut fra at den er sensurert. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig mye, da filmen er god som den er. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 resigøren måtte klippe bort noe som 20 minutter med vold, blod og gørr for å få en R-rating. Finnes den ern uncut version? Synes den var ekkel nok som den var. Filmen er ganske så bra den også. Kjøpte den av halvbroren min for 100kr for en stund tilbake. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 resigøren måtte klippe bort noe som 20 minutter med vold, blod og gørr for å få en R-rating. Finnes den ern uncut version? Synes den var ekkel nok som den var. Filmen er ganske så bra den også. Kjøpte den av halvbroren min for 100kr for en stund tilbake. kommer det en directors cut/uncut versjon er det en film jeg skal kjøpe... var jo endel gørr og sånn i den versjonen som finnes allerede, men det er som de sier; må ha det. bare må ha det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 mulig spoiler nå er meste parten av det du ser, små ødlagte filmer med små shokk clip av folk som mer eller mindre spiser hverandre levende. så man kan tenke seg hvordan den hadde blitt med 20min av det, hadde liksom ikke blitt samme film, da hadde den gått mer inn i splater sjangeren.. men hvem vet, er jo populert med forlengete versioner så det kan hande det kommer, men har ikke kommet enda Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Håper det kommer! Var noe sånn Hellraiser-aktig over de små klippene. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Sett filmen nå, ganske bra egentlig, selv om jeg hadde lyst på mer når den var ferdig Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Sett filmen nå, ganske bra egentlig, selv om jeg hadde lyst på mer når den var ferdig Et tegn på at den var bra. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Håper det kommer! Var noe sånn Hellraiser-aktig over de små klippene. Hellraiser-aktige klipp ja. Måtte derfor se den første Hellraiser en dag her. Huff, den var skuffende kjedelig synes jeg. Er oppfølgerne noe bra? beklager off topic-fjas. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Håper det kommer! Var noe sånn Hellraiser-aktig over de små klippene. Hellraiser-aktige klipp ja. Måtte derfor se den første Hellraiser en dag her. Huff, den var skuffende kjedelig synes jeg. Er oppfølgerne noe bra? beklager off topic-fjas. Nja.. De er litt så som så. Men var volden og det jeg tenkte på. Hellraiser III er vel blodigste av de gamle Hellraiserne. Hvor mange er det kommet nå egentlig? 8? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det har kommet 8 Hellraiserfilmer hvorav den siste kom i år. Originalen er klart best, så holder resten av filmene et heller lavt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå