Gå til innhold

Event Horizon - Er den bra?

Dimitrij

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen forklare hva som skjer i filmen?? Jeg husker det var et eller anna med et romskip, men ikke mer :hm:  :p

Hva med å bare se den en gang til ? :shrug:

__

EDIT : imdb.com ..

Jeg har ikke filmen, og jeg har sjekka imdb.com ;)

Er det aliens med i filmen? jeg husker fra en trailer at det var en dame som sa noe om at skipet ble levende elns..

Skriveshleif

Endret av Flexi
Lenke til kommentar

første gangen jeg så den filmen hadde jeg og en kompis leid den og en annen film. vi så Event Horizon sist av disse to. da denne var ferdig vill eikke kompisen legge seg og jeg turte ikke gå hjem (vi var helt alene i huset og han måtte derfor sove i tomt hus). det endte med at vi så en film til før vi gikk hver til vårt...

edit: som tidligere nevnt er dette en film du _MÅ_ kjøpe

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Helt enig med de fleste her, veldig bra grøsser, den beste sci-fi grøsseren jeg har sett på mange år, en positiv overraskelse. Den skremte nesten vannet av meg den første gangen med den utspekulerte måten det er lagt opp. Jeg har vel sett den 3 ganger tror jeg, ble nesten like skremt som ved første titt.

Se den alene en mørk kveld på et rimelig godt anlegg, pass på at du er alene i huset. Du kommer til å forbanne deg selv for at du ikke kjøpte den fjernkontrollen til lampene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...