Dimitrij Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tenkte på å kanskje tilføre denne til samlinga, men er den verdt det? Paul W.S Anderson er ikke kjent for å lage mesterverker, ikke at den trenger å være det. Men hva synes folket? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Meget god sci-fi grøsser. CREEPAY! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Den er så til de grader verdt det. Kanskje verdens beste scifi-grøsser sammen med Alien. LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
graastein Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Forferdelig ekkel film Og det er veldig bra Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Da blir det dvd-kjøping etterpå I tillegg til fight club med PLASTcover Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 veldig god, får litt doom asosiasioner(sp) når jeg ser den, veldig crepy.. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har aldri skjønt hva som er så bra med den... Den er creepy, men ikke bra. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kan noen forklare hva som skjer i filmen?? Jeg husker det var et eller anna med et romskip, men ikke mer Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Kan noen forklare hva som skjer i filmen?? Jeg husker det var et eller anna med et romskip, men ikke mer Hva med å bare se den en gang til ? __ EDIT : imdb.com .. Endret 23. september 2005 av Pels Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Stemningen er bra, og Sam Neill er kul i filmen. Ikke noe å nøle med. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Kan noen forklare hva som skjer i filmen?? Jeg husker det var et eller anna med et romskip, men ikke mer Hva med å bare se den en gang til ? __ EDIT : imdb.com .. Jeg har ikke filmen, og jeg har sjekka imdb.com Er det aliens med i filmen? jeg husker fra en trailer at det var en dame som sa noe om at skipet ble levende elns.. Skriveshleif Endret 23. september 2005 av Flexi Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nei ingen aliens, just fear Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Psykisk terror, anbefales Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) første gangen jeg så den filmen hadde jeg og en kompis leid den og en annen film. vi så Event Horizon sist av disse to. da denne var ferdig vill eikke kompisen legge seg og jeg turte ikke gå hjem (vi var helt alene i huset og han måtte derfor sove i tomt hus). det endte med at vi så en film til før vi gikk hver til vårt... edit: som tidligere nevnt er dette en film du _MÅ_ kjøpe Endret 23. september 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 kjempe film Minner om Alien men er ikke så bra Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 kjempe film Minner om Alien men er ikke så bra jeg vil si Event Horizon er mer creepy da du ikke ser "fienden".... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 kjempe film Minner om Alien men er ikke så bra jeg vil si Event Horizon er mer creepy da du ikke ser "fienden".... Ja, den er mer skummel, men er ikke samme stemningen som i selveste Alien filmene liksom Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Helt enig med de fleste her, veldig bra grøsser, den beste sci-fi grøsseren jeg har sett på mange år, en positiv overraskelse. Den skremte nesten vannet av meg den første gangen med den utspekulerte måten det er lagt opp. Jeg har vel sett den 3 ganger tror jeg, ble nesten like skremt som ved første titt. Se den alene en mørk kveld på et rimelig godt anlegg, pass på at du er alene i huset. Du kommer til å forbanne deg selv for at du ikke kjøpte den fjernkontrollen til lampene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 resigøren måtte klippe bort noe som 20 minutter med vold, blod og gørr for å få en R-rating. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå