Iksar_Woop Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Casemodet PCV1000 Ble fornøyd med resultat. hva synes dere. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ganske stilig det der, hvor mye kostet oppsettet og hvordan temperaturer har du? Hva med et vindu i siden da? Lenke til kommentar
Iksar_Woop Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Poenget med modden er at det skal se mest mulig orginalt, ble gankse dyrt ja. men jeg får gode priser. 44-46 på full load under spill og 3D renderering 32-34 i idle. Endret 23. september 2005 av Iksar_Woop Lenke til kommentar
haakie Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ble bra dette og velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Iksar_Woop Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Neste blir et kort til og et eget h2o system for de to korta, gleder meg til nvidia 80 driverene kommer. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Synes det så veldig bra ut! Men er de harddiskholderene lette å fjerne, eller måtte du fjerne noen popnagler eller lignende for å få dem ut? Mener å lese et sted at de satt fast. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 er den eneste utvendige modden lcd skjermen? Kult innvendig! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Synes det så veldig bra ut! Men er de harddiskholderene lette å fjerne, eller måtte du fjerne noen popnagler eller lignende for å få dem ut? Mener å lese et sted at de satt fast. Lurer på det samme. Lenke til kommentar
Iksar_Woop Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Eneste utvendig er bare skjermen, vil holde det stilfullt. Boret ut popnaglene var veldig enkelt. Så var det bare og dra HD fester ut, boret hull i radiator langs sidene, for og feste vifter siden original hullene er på andre siden da den er men til og henge i toppen av kabinett brukte original fester i radiator til og feste i kabinett. Lenke til kommentar
Iksar_Woop Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Fikk meg et 7800GTX kort til idag så må fikse noe mer vannkjølings deler snart. Må ha noe til 7800 bare, har ikke sett så mye enda. Lenke til kommentar
Iksar_Woop Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Nytt bilde med to xfx kort 490 mhz versjonen, chipsett nådde nå 50 grader var 39 før gruunnet skjermkorta Endret 30. september 2005 av Iksar_Woop Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Begynte nesten å frykte at du skulle gjøre noe utvendig med et så fint kabinett. *Lettet* Ble meget bra, fint og ryddig . Lenke til kommentar
hemsedal Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Meget bra! Jeg har selv et pvc2000 som jeg også har moddet litt på. Jeg tatt bort den hyllen for montering av disker (Det er plass til 12 disker i 2000 serier) og satt inn en ekstra stor radiator. Det fine med denne løsningen var at jeg kunne bruke brakketten som frontviften satt på og montere den rett inn. Fungerer utmerket!! Lysene som fulgte med viftestyringen syntes jeg var utrolig harry til å begynne med, men de er supre om man skal inn i PC'en for å mekke litt. Det er også litt artig at de kan styres av microfonen og blinker i takt med musikken ... Bilder vedlagt (Endelig en pc med litt rot innvendig ) Slik ser det ut på utsiden Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Fikk meg et 7800GTX kort til idag så må fikse noe mer vannkjølings deler snart. Må ha noe til 7800 bare, har ikke sett så mye enda. Meget bra arbeid du har utført og ja det er kjekt med 7800 GTX i SLI :-). Microplex har sagt de skall ta inn vannblokker til disse kortene,men jeg vet ikke når de kommer. PS: Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Iksar_Woop Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Jo takk håper jeg får resten av vannkjølingen snart til begge korta. blir eget system for de bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå