Gå til innhold

Lian Li-killer?


Anbefalte innlegg

Kom over dette kabinettet på Microplex, og det ser da riktig så spennende ut (både specs og utseende). :smile:

 

Er også omtrent samme pris, men dette kabinettet har jo 3 (!) vinduer, og 6 (!) vifter.

 

Er dette en Lian Li-killer, eller bare junk? :smile:

 

Edit: Blei i ettertid usikker på om denne skulle i "Alt om data", eller "Nyheter". :roll:

 

_________________

I need help! :mad:

Vil du være kul? Join oss på #hw.no@undernet - ingen supportkanal. :grin:

 

Fanta er bedre enn cola.

 

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-08-15 18:22 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-17 06:17, Stonescream skrev:

Mangler bare litt leopardmønster og gullenker.



 

Det minner meg om et spill som heter Mujaffa, der en kunne være mujaffa, en fætter i danmark med styla bmw... så kunne man skaffe damer, og gatepoeng for å oppgradere bimmern med leopardskinn og fete spoilere m.m. :smile: :smile: :smile:

 

Uansett: Mobber du kule ting?? Skal ikke noe få lov å se sexy ut?? Mobber du en Ferrari 360 fordi den ser FOR kul ut?? TROR ikke det... :razz: :razz:

 

Det kabinettet VAR stilig... men hvorfor alt dette snakket om at det kun er en Lian Li killer?? Personlig har jeg aldri hatt noe stort forhold til lian li, det har vært utenfor min prisgrense for å si det sånn... poenget mitt er, chieftec er da også kult... og nå når chieftec sine aluminiumstower begynner å komme i flere farger synes jeg absolutt de er like kule, kanskje kulere enn, ethvert lian li kabinett (med tanke på utseende + funskjonalitet kontra pris)... Ikke forså meg feil, Lian Li er FETT, men det er bare ytterst få som faktisk er kule... Lian Li sitt PC31 for eksempel er jo HUNDstygt og utrolig dyrt (1500,-)... da er heller chieftec bedre... (Personlig mening, ikke skyt meg her... :razz:)

 

Tilbake til poenget så synes jeg kabinettet du fant er kulere enn ethvert lian li kabinett, så JA i mine øyer er det en lian li killer... men det er mange som sverger til anerkjent kvalitet der ute som ALDRI ville tatt i noe annetr enn the original lian li... så å kalle dette kabinettet en konkurrent må jo være det rette :smile: :smile: :smile:

 

_________________

 

ChriZnoSig.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-08-17 08:02 ]

Lenke til kommentar

Enig... Lian Li taper seg vel på å ha den prisen...

/me hadde kjøpt lian-li hvis prisen er bedre, men nåe man kan få cheftec kabinett som er meget brukervennlig så blir det nokk chieftec.

 

Ps...Det brune chieaftec-towere som komplett.no selger er ikke brunt, men Rødbrunt og MEGET digg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...