danilovic Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Kom over dette kabinettet på Microplex, og det ser da riktig så spennende ut (både specs og utseende). :smile: Er også omtrent samme pris, men dette kabinettet har jo 3 (!) vinduer, og 6 (!) vifter. Er dette en Lian Li-killer, eller bare junk? :smile: Edit: Blei i ettertid usikker på om denne skulle i "Alt om data", eller "Nyheter". _________________ I need help! Vil du være kul? Join oss på #hw.no@undernet - ingen supportkanal. Fanta er bedre enn cola. [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-08-15 18:22 ] Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Det SER i hvert fall bra ut... både utseende og kvalitets-messig.. :smile: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Det der kabinettet var da ikke bare lite fett...farge og alt. Jeg er glad at jeg ikke har bestilt meg nytt kabbis ennå :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: sosohal skrev (2002-08-15 17:19):Er dette en Lian Li-killer, eller bare junk? :smile: Det er kanskje copy? :razz: Ligner misstenkelig... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 de har det på IQ data i møllergata ovenfor komplett til 1998 u. strømf. med kald katode inni... ****IHELVETE at jeg kjøpte lianli pc82usb for to uker sia... er det for seint å sende tilbake? edit: spm. [ Denne Melding var redigert av: Torsteinen på 2002-08-15 17:44 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Ikke en killer nei. Men kanskje en konkurrent. Ser ikke ut som at den har viftestyring og filter foran viftene slik som lian li. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 !!!!!!!!!!!!!! nice! Dette er helt klart en konkurrent til lian-li!! (synes faktisk det var _enda_ fetere jeg..) Må bare montere rheobus selv.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Den ser jo bra ut, jeg stemmer for en test :smile: Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 det så veeldig bra ut det der. skal jeg ha no nytt (uten vann kjøling) så blir det et sånt et. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Kabinettet holder helt sikkert samme kvalitet som Lian li. Syntes enkelte detaljer, så ut som de kom fra samme fabrikk! Sikkert ikke mye å sette fingeren på der. Men spør du meg, så ser det jo alt for glorete ut. Sort, med gullskruer i front? hmm... "The pimp machine" :razz: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Mangler bare litt leopardmønster og gullenker. Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-17 06:17, Stonescream skrev:Mangler bare litt leopardmønster og gullenker. Det minner meg om et spill som heter Mujaffa, der en kunne være mujaffa, en fætter i danmark med styla bmw... så kunne man skaffe damer, og gatepoeng for å oppgradere bimmern med leopardskinn og fete spoilere m.m. :smile: :smile: :smile: Uansett: Mobber du kule ting?? Skal ikke noe få lov å se sexy ut?? Mobber du en Ferrari 360 fordi den ser FOR kul ut?? TROR ikke det... :razz: :razz: Det kabinettet VAR stilig... men hvorfor alt dette snakket om at det kun er en Lian Li killer?? Personlig har jeg aldri hatt noe stort forhold til lian li, det har vært utenfor min prisgrense for å si det sånn... poenget mitt er, chieftec er da også kult... og nå når chieftec sine aluminiumstower begynner å komme i flere farger synes jeg absolutt de er like kule, kanskje kulere enn, ethvert lian li kabinett (med tanke på utseende + funskjonalitet kontra pris)... Ikke forså meg feil, Lian Li er FETT, men det er bare ytterst få som faktisk er kule... Lian Li sitt PC31 for eksempel er jo HUNDstygt og utrolig dyrt (1500,-)... da er heller chieftec bedre... (Personlig mening, ikke skyt meg her... :razz:) Tilbake til poenget så synes jeg kabinettet du fant er kulere enn ethvert lian li kabinett, så JA i mine øyer er det en lian li killer... men det er mange som sverger til anerkjent kvalitet der ute som ALDRI ville tatt i noe annetr enn the original lian li... så å kalle dette kabinettet en konkurrent må jo være det rette :smile: :smile: :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-08-17 08:02 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Enig... Lian Li taper seg vel på å ha den prisen... /me hadde kjøpt lian-li hvis prisen er bedre, men nåe man kan få cheftec kabinett som er meget brukervennlig så blir det nokk chieftec. Ps...Det brune chieaftec-towere som komplett.no selger er ikke brunt, men Rødbrunt og MEGET digg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Nå har det seg slik at jeg har bestilt meg et Lian Li-tower, men vet ikke lenger om det var det rette valget, da Lepont kommer med disse smekre towerne sine. :sad: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: sosohal skrev (2002-08-17 13:25):Nå har det seg slik at jeg har bestilt meg et Lian Li-tower, men vet ikke lenger om det var det rette valget, da Lepont kommer med disse smekre towerne sine. :sad: du kan da alltids få solgt kabinette.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Har ennå ikke fått tilsendt det, så jeg lurer på om jeg skal endre ordren bare. Lenke til kommentar
enter Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Den 2002-08-15 17:33, B|Real skrev: Det er kanskje copy? Ligner misstenkelig... ________________________ Det kan være stjålet. Eller falsk. Uansett er det noe mistenkelig her ... Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg for min del venter i spenning på en test. (Håper noen i Hardware.no eller overklokking.no leser dette ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå