wil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei. Jeg kunne tenkt meg å hatt bort skyggene på ikonene på skrivebordet i Windows 2000. Jeg har sett igjennom ting i Windows, men finner ikke noe sted som jeg kan få bort skyggen. Dette går jo seff i Windows XP, men jeg bruker ikke XP nå. Noen som vet hvordan jeg kan få bort skyggen på ikonene i Windows 2000? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er ikke skyggene tegnet på selve ikonet? Kan du ta "print screen" av problemet? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du synes dette er viktig. Men dersom du vil finstille windows og fjerne alt som irriterer deg, er det et sted du får svar på det meste: http://www.annoyances.org/exec/show/category02. Mulig du finner svar på ditt problem under linken "Use True-Color Icons". Surf litt rundt her, så skal du se du finner svar på nye problemer som du ikke hadde kommet på at du har..;-) www.annoyances.org har eksistert helt siden 1995, så det er mye info her for dem som vil skru. Riktignok har de samlet mye i bøker nå, som man kan kjøpe, og sklidd over til å bli mer forum-basert, men mengden av info av typen "reduce/remove annoyances" for alle windowsversjoner er fortsatt stor. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sikker på at de innstillingene ikke ligger på samme plass som i XP? Systemegenskaper -> Avansert -> Innstillinger for ytelse -> Visuelle effekter -> Bruk skygger for ikonnavn på skrivebordet Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 diskvask: Jeg ser forskjell på Windows XP og Windows 2000 da skjønner du, og jeg har jo seff sjekka det for lenge siden. Fant en løsning her. tror jeg, men det programmet ser ut til å bli tilbakestilt når jeg restarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå