_hauken_ Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Slit med å få til lyden på mi 1557E frå PS Data. Eg får lyd, både gjennom høgtalarane og med linje-utgangen, men i begge tilfelle er lyden dårleg og skurrete. Reknar med dette skuldast (mangel på) drivar, men eg veit ikkje kva eg skal gjere vidare. Nokon som har løyst ein tilsvarande situasjon? Edit: Gløymde å nemne at eg køyrer Ubuntu, om det har noko å seie. Endret 23. september 2005 av _hauken_ Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nei, det skuldast neppe mangel på drivar. Opne ein terminal og skriv "alsamixer". Gå bort på "PCM" med piltastane, og skru volumet på den ned slik at det ikkje er raudt (bruk piltastane opp og ned). Trykk ESC for å avslutte. Sjekk om det skurrar no. Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvis han kjører ALSA (ikke OSS) så mikser ALSA lyden slik at man ikke "vrenger" lyden. Det vil si at 100% i alsamixer ikke er 100% på kortet. Gjør iallefall det på alle lydkort jeg har prøvd med ALSA. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvis han kjører ALSA (ikke OSS) så mikser ALSA lyden slik at man ikke "vrenger" lyden. Det vil si at 100% i alsamixer ikke er 100% på kortet. Gjør iallefall det på alle lydkort jeg har prøvd med ALSA. Slik er det ikkje her. Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Slik er det ikkje her. Ok, mulig det ikke fungerer slik med alle kort. Har selv brukt kort fra Intel, VIA, Creative osv. Kort som har HW-miksing fungerer på 100% i både OSS og ALSA. Kort med SW-miksing vrenger seg på 100% i OSS, men ikke i ALSA. Endret 23. september 2005 av olear Lenke til kommentar
_hauken_ Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Nei, det skuldast neppe mangel på drivar. Opne ein terminal og skriv "alsamixer". Gå bort på "PCM" med piltastane, og skru volumet på den ned slik at det ikkje er raudt (bruk piltastane opp og ned). Trykk ESC for å avslutte. Sjekk om det skurrar no. PCM var ikkje på raudt, men etter å ha justert alle andre under raudt nivå er lyden merkbart betre. Problemet no er lågt lydnivå. Er dette rett og slett fysiske avgreinsingar? Tykkjer også lydnivået på utlina er svært lågt, må skru stereoannlegget høgt for å få normal lyd? Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvordan åpner man en terminal? Har de samme problemet. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hvordan åpner man en terminal?Har de samme problemet. Du finn den i menyen. Endret 11. oktober 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå