Ol'H Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 hvis du absolutt vil trene vær dag, så begynn med glutazyme, da kan du trene vær dag... Ehh nei! Glutazyme er ikke anabole steroider. Du kan ikke trene en muskelgruppe hver dag bare du bruker glutamin. Du kan spise så mye glutamin du vil, men muskelvevet trenger fortsatt mer tid enn 1 dag for å bygge seg opp etter f.eks en hard beinøkt. Hva er det med Glutamin og kreatin, folk tror jo dette har overnaturlige evner. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvis du absolutt vil trene vær dag, så begynn med glutazyme, da kan du trene vær dag... Ehh nei! Glutazyme er ikke anabole steroider. Du kan ikke trene en muskelgruppe hver dag bare du bruker glutamin. Du kan spise så mye glutamin du vil, men muskelvevet trenger fortsatt mer tid enn 1 dag for å bygge seg opp etter f.eks en hard beinøkt. Hva er det med Glutamin og kreatin, folk tror jo dette har overnaturlige evner. da har du sikkert ikke prøvd det.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvis du absolutt vil trene vær dag, så begynn med glutazyme, da kan du trene vær dag... Ehh nei! Glutazyme er ikke anabole steroider. Du kan ikke trene en muskelgruppe hver dag bare du bruker glutamin. Du kan spise så mye glutamin du vil, men muskelvevet trenger fortsatt mer tid enn 1 dag for å bygge seg opp etter f.eks en hard beinøkt. Hva er det med Glutamin og kreatin, folk tror jo dette har overnaturlige evner. da har du sikkert ikke prøvd det.. :!: Tar Glutamin daglig, men kreatin har jeg ikke brukt på over et år. Å kan ikke du forklare meg hvordan man kan trene en muskelgruppe hver dag hvis man bruker glutazym? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Mye latterlige utsang her :!: Hvor er det du får informasjonen din fra ballemann? Og når det gjelder å få i seg nok proteiner, er ikke dette så vansklig gjennom maten, husk at proteintilskudd er nettop det, et tilskudd hvis man ikke klarer og få i seg nok. Vet om flere som er "store og sterke" som ikke tar proteintilskudd. Men du skal spise mye. Frokost: 200 gram Havregryn + halv liter letmelk lusnj 1: 2 Egg + 1 skive med grovt brød + 250dl melk lunsj 2: 2 Egg + 1 skive med grovt brød + 250 dl melk Middag: 300 gram kylligfilet + 200 gram ris Kvelds: 2 Brødskiver med koktskinke og ost + 250dl melk Vips ca 200 gram prots og det skal holde for de fleste som trener her inne skulle jeg tro. Vis midaggen ble litt stor er det bare og dele den opp over 2 måltider. Men noen synes sikkert det er vansklig å ta med seg mat på skole og jobb, så da er det veldig lettvint og erstatte et måltid med en protein shake. Men man kan finte klare seg uten proteintilskudd. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvis du absolutt vil trene vær dag, så begynn med glutazyme, da kan du trene vær dag... Ehh nei! Glutazyme er ikke anabole steroider. Du kan ikke trene en muskelgruppe hver dag bare du bruker glutamin. Du kan spise så mye glutamin du vil, men muskelvevet trenger fortsatt mer tid enn 1 dag for å bygge seg opp etter f.eks en hard beinøkt. Hva er det med Glutamin og kreatin, folk tror jo dette har overnaturlige evner. da har du sikkert ikke prøvd det.. :!: Tar Glutamin daglig, men kreatin har jeg ikke brukt på over et år. Å kan ikke du forklare meg hvordan man kan trene en muskelgruppe hver dag hvis man bruker glutazym? en jeg bor sammen med som er treningsfreak, muskelberg, han går på cla, kreatin, creaforce og glutazyme, så spurte jeg va alle de tinga gikk ut på, og han sa at: cla - underhudsfett eller noe sånt kreatin - trekker vann fra fettet til musklene creaforce - husker ikke glutazyme - rask restitusjon av musklene karen trener vær dag.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 cla - underhudsfett eller noe såntkreatin - trekker vann fra fettet til musklene creaforce - husker ikke glutazyme - rask restitusjon av musklene karen trener vær dag.. Vel har han sagt at han kan trene en muskelgruppe hver dag hvis han bruker glutazym? Hvis han trener en muskelgruppe hardt hver dag bruker han mer enn bare det. Å de utsagnene stemmer ikke helt. Kan si hva jeg bruker for tiden: - enootest - super omega - ProZMA - Multivitaminer - Cell max - Carbo fuel - Whey tech - Glutamin Selv med alt dette i kroppen kan jeg ikke trene samme muskelgruppe mer enn max hver 3 dag. Men jeg skjønner at du har fått info som du kanskje har misforstått litt, no biggy. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) [sletta] Endret 4. oktober 2005 av Demogorgon Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 bah, ok da, i rest my case.. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvordan går det med armene til trådstarter da? Økt noe? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Frokost: 200 gram Havregryn + halv liter letmelklusnj 1: 2 Egg + 1 skive med grovt brød + 250dl melk lunsj 2: 2 Egg + 1 skive med grovt brød + 250 dl melk Middag: 300 gram kylligfilet + 200 gram ris Kvelds: 2 Brødskiver med koktskinke og ost + 250dl melk 25 liter melk til 2*lunch og kvelds? :!: Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 sorry skulle vært 250 ML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå