Havana Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hvis overarmen min nå er 34 cm, målt rundt bicepsen, hva kan det da forventes at jeg med riktig trening og spising, kan pumpe den opp til i løpet av 9 måneder.. Bare lurer, jeg tener en del, men enkelte her på idretts forumet ser ut til å ha greie på sånt Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Du kan klare ganske mye, spesielt hvis du tar mye proteinpulver i tillegg. Jeg har trent i 3 måneder og har merket en utrolig fremgang fra jeg begynte. Merket stor forskjell allerede etter første måneden. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Tingen, er at jeg har trent dritmye på liten fremgang En treningskamerat av meg som var helt pingle når han begynte har begynt å ta meg igjen:P Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Armer? pfft, sats på å få en diger rygg og pupper som Aylar! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Armer? pfft, sats på å få en diger rygg og pupper som Aylar! Hvorfor ikke silikon i puppene og armene? Lenke til kommentar
Havana Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Armer? pfft, sats på å få en diger rygg og pupper som Aylar! Genialt da kan jeg ta på meg selv hele tiden Hadde ikke aylar ryggskader som følge av de enorme puppene sine Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 det var ikke puppene som var digre, men hu som var så liten. rundt 1.60? knøttlita vettu. rekker meg ikke til haka en gang.. anngående armer, tren hver dag, press grensene konstant. benk og curl annenhver økt. proteintilskudd trenger du ikke, et mye kjøtt og kylling. godt er det og. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 det var ikke puppene som var digre, men hu som var så liten. rundt 1.60? knøttlita vettu. rekker meg ikke til haka en gang.. anngående armer, tren hver dag, press grensene konstant. benk og curl annenhver økt. proteintilskudd trenger du ikke, et mye kjøtt og kylling. godt er det og. Genialt, da kan ayalr eventuelt stå oppreist mens hu suger meg.. *våkner fra sexfantasien sin* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 anngående armer, tren hver dag, press grensene konstant.benk og curl annenhver økt. proteintilskudd trenger du ikke, et mye kjøtt og kylling. godt er det og. Tren hver dag? Mener du armer så er du på ville veier, han spør om vekst ikke en gyldne sti til overtrening. Proteintilskudd trenger han ikke nei, men hvis han vil ha de resultatene han er ute etter så må han nok ty til det. Jeg hadde 35cm overarmer når jeg startet og trene, når de var på sitt største lå de på 42cm etter ca et år med trening. Nå ligger de og vipper mellom 40 og 41. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 overtrening? når jeg var opptatt av overarmstrening, et par år siden begyner det nok å bli, trente jeg daglig, manualer hjemme (curl) og benk hos trenern min (styrkeokter, friidrett) funka som bare pokker det, armer fikk jeg og, selv om de har tapt seg en del nå desverre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 overtrening? når jeg var opptatt av overarmstrening, et par år siden begyner det nok å bli, trente jeg daglig, manualer hjemme (curl) og benk hos trenern min (styrkeokter, friidrett) funka som bare pokker det, armer fikk jeg og, selv om de har tapt seg en del nå desverre. Vel å trene en så liten muskelgruppe som biceps hver dag er galskap. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 er nå inne i et opplegg hvor jeg tener styrke tre ganger i uken og kondis en gang.. tar først nedtrekk, så benk, så situps og "ryggsitups" så stang\manualer.. Gjentar dette 3-4 ganger merker allerede at det har økt, rent sysnmessig den siste månden, spiser egg, har enda ikke tatt proteintilskudd, men skal vel snart Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Trener du tre dager i uken så kan du vel trene litt mer målrettet på de forskjellige muskelgruppene. F.eks: Mandag: Bryst/Triceps Onsdag: Rygg/Biceps Fredag: Skuldre/mage Med en ukes pause mellom øktene(på samme muskelgruppe) så får musklene tid til å bygge seg opp igjen. Bare en tanke. Endret 29. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 To dagers pause er nok hvis du ikke jobber hardt. Men vært forsiktig med biceps og triceps, muskler som brukes mye å er raskt og overtrene. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 spis mat. tren armene et par ganger i uka, en direkte og en indirekte f.eks. spis mat, spis mat. det er der musklene kommer fra. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 hyrlen, kunne du ha utdypet dette litt? jeg klarer ikke se hvorfor det skulle være falig å trene daglig? dessuten trente jeg jo hver muskel bare circa annenhver dag. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 hyrlen, kunne du ha utdypet dette litt? jeg klarer ikke se hvorfor det skulle være falig å trene daglig? dessuten trente jeg jo hver muskel bare circa annenhver dag. Muskeler og sener trenger tid på og reparere seg. Trener du for ofte så får den ikke den tiden den, og da kan man pådra seg betennelser og det som verre er fordi muskelne og senene blir brutt ned formye så de aldrig klarer og komme seg igjen. Husk på at det er hvile som bygger opp!! Så enkelt er det. Hvor ofte du kan trener en muskel kommer selvfølgelig ann på hvor mye belastning du kjører på den. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 forstår. men uansett, annenhver dag funka for meg. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 det var ikke puppene som var digre, men hu som var så liten. rundt 1.60? knøttlita vettu. rekker meg ikke til haka en gang.. anngående armer, tren hver dag, press grensene konstant. benk og curl annenhver økt. proteintilskudd trenger du ikke, et mye kjøtt og kylling. godt er det og. tror du det hjelper å trene vær dag? da ødelegger du musklene... når du er stiv og det verker i musklene når du gjør noe (løfter noe f.eks) så IKKE tren, hvis du absolutt vil trene vær da, så begynn med glutazyme, da kan du trene vær dag... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 proteintilskudd trenger du ikke, et mye kjøtt og kylling. godt er det og. Skal man ha en fysikk som er bedre enn den som den vanlige mannen i gata har, må man ha proteintilskudd hvis man ikke vil legge alle pengene i mat. Man må ha MINST 0,2% av egen kroppsvekt i protein daglig for å oppnå en imponerende fysikk. Proteinene som brukes i proteintilskudd har også høyere biologisk verdi enn de som er i kjøtt. Mennesker er ikke skapt for å fordøye særlig mye kjøtt, dvergsjimpansen (som er menneskets nærmeste slektning) spiser veldig lite kjøtt. I tillegg inneholder 75% av alt stofekjøtt et stoff som brukes til å kunstig fremstille østrogen, selv små doser av dette stoffet kan gi menn feminine trekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå