larsravndal Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hai kan jeg få litt hjelp jeg sliter med at pcèn blir varm å skrur seg av.................... kan noen hjelpe meg takk på forhånd hilsen en fortvilt laptop eier... Lenke til kommentar
pc eier med startproblemer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hai kan jeg få litt hjelp jeg sliter med at pcèn blir varm å skrur seg av.................... kan noen hjelpe meg takk på forhånd hilsen en fortvilt laptop eier... å så synd lars... det e sinnsykt irriterende når me spele et spel så må blir han disconnecta fordi pcen hans daue heila tiå.. itte kvarter med gaming så går jo pcen hans varm... hvis det e någen så har et tips så bør dåkk hjelpa an.. eg har stasjonær seff så eg vettshe.. eg e jo ukjent med den slags tull Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 pc eier: larsravndal: Hva slags pc har du? Sjekk om det er noe som blokkerer viftene. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Støvsug rundt vifte inntaket, Og om mulig åpne opp rundt der cpu sitter og rengjør skikkelig med støvsuger eller trykkluft på boks Lenke til kommentar
larsravndal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 hai takk for hjelpen setter pris på tipsene hilsen lars Lenke til kommentar
larsravndal Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 hai jeg har en fujitsu simens amilio 1630 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Man bør vel være LITT forsiktig med å støvsuge inne i pcen trykkluft er å foretrekke! Men dette hørtes ut som et vifteproblem, enten er det noe føkk med viftestyring eller viften. Jeg ville henvendt meg til forhandler hvis problemet vedvarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå