CaZpeR Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg prøvde å oppdatere min SE K750i via, SE sin oppdateringstjeneste. Jeg fulgte guiden til HW.no forumet og fikk alt til å gå. Helt til oppdateringen var på 100%. Da hoppet det opp en feilmelding: "Feil i kommunikasjon med enhet". Greit nok, men det som er problemet er at nå har jeg elendig software på K750i'n min. Jeg får kun engelske menyer, altså ikke får jeg bytta tilbake til norsk. Og jeg får ikke tatt bilder!!! Eneste meldingen jeg får når jeg prøver å ta bilder er: "Wrong camera driver (0.9). Please update camera driver to 4.5 or later" Jeg har prøvd å kjøre det på nytt, men får samme feil og jeg prøver gjenoppretting og det hjelper ikke. Så nå har jeg da en K750i uten kamera Noen tips? Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva var problemet med standar programvaren som var i mobilen når du fikk den ? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hva var problemet med standar programvaren som var i mobilen når du fikk den ? Hang seg sånn smått i ny og ne. Pluss at java-ytelsen var meget skuffende. Har ikke oppdatert den siden jeg kjøpte den så tenkte jeg skulle gjøre det siden jeg kjøpte min 18. juni, noe som var tidlig for den modellen. Ville ha bort det meste av feil som var der. EDIT: Har nå også prøvd å reinnstallere oppdateringstjenesten, men det hjalp ikke Noen som har samme problemet? Endret 23. september 2005 av CaZpeR Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 For å være helt presis så har jeg følgende software: R1NO35 prgCXC 125952_EU_1_CL LCD 0 Camera: 4.4 ITP: CXC 125 932 R1D Så ser ut som at jeg har fått nyeste software, men en eldre camera driver Dette suger Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det er ikke akkurat så enkelt som hos Siemens, men det hjelper ikke deg. Får håpe du får det til etter hvert Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Det er ikke akkurat så enkelt som hos Siemens, men det hjelper ikke deg. Får håpe du får det til etter hvert "Det enkle er ofte det beste" Er det ikke så de sier Hehe.. Får leve uten kamera så lenge. Men om dette ikke virker snart så stikker jeg ned på en eller annen mobilsjappe og spør om de kan fikse det for meg. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Oppgraderte min (ex.) K750i forrige helg, og det gikk helt greit, men jeg synes det var krøkkete i forhold til de Siemenstelefonene jeg har oppgradert. Der slipper man å laste ned drivere og installeringsprogrammer til oppgradering osv. Dersom man tilbyr en oppgraderingsservice på nettet, bør det være enklere enn det Sonyericsson har å tilby. Men all honnør til dem for at de gir brukerne muligheten, la det være sagt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Bah. Funker fortsatt ikke. Når jeg prøver oppdatering nå så får jeg følgende melding: "Finnes ingen oppdatering for din enhet i dette øyeblikk. Beklager feilen." Jeg vurderer snart å selge telefonen som defekt.... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det er mange som sliter med oppdateringen for øyeblikket, inkludert undertegnede Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) http://forum.unlock.no/index.php?act=ST&f=...w=getnewpost%22 Sjekk linken dær... http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=432712&st=540 og eventuelt denne Endret 2. oktober 2005 av Shuttle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå