Fjelldal83 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei, vi er en liten gjeng på 3 stk her i Bergen som trenger 2-3 spillere ekstra til ukentlige rollespillinger. Vi har spilt D&D i flere år nå, men har blitt lei og derfor gått over til Warhammer RPG(den nye versjonen). Derfor blir det hovedsakelig WRPG, men kan hende vi har lyst å prøve noe annet. Våre kriterier til deg som rollespiller er som følger: litt rollespillerfaring, 18 år +, seriøs, har tid til å avse en kveld i uka(mest sannsynligvis på fredager), og du må bo i Bergen(hvis ikke du har lyst å pendle fra f.eks Trondheim ). Du kan enten sende en pm til meg eller sende mail: [email protected] Mvh Christoffer Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Få med han her: http://gprime.net/video.php/magicmissile Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Filmsnutten der er jævli bra. Har sett den før Gjør utrolig narr av D&D Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hmm, hvordan funker Warhammer RPG da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har dere ikke Outland, Avalon eller noe lignende i Bergen. På slike butikker bruker man å annonsere etter RPG-spillere. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Hmm, hvordan funker Warhammer RPG da? Hei, for mer info om Warhammer rpg kan du gå her Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Har dere ikke Outland, Avalon eller noe lignende i Bergen. På slike butikker bruker man å annonsere etter RPG-spillere. Joda, Avalon er her, problemet er at jeg glemmer bestandig å henge opp en lapp Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Humre, skjønner. Tease: Jeg var forresten på Vader-konsert på onsdagen. =P Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Humre, skjønner. Tease: Jeg var forresten på Vader-konsert på onsdagen. =P Ja...jeg hørte om det der at Vader kom til Trondheim. Ble forbanna når de ikke kom til Bergen. Var på Vader på Hole in the sky i fjor. Et flott band. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Her var det liten respons.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Fordi alle datanerdene mener at rollespillnerdene er nerder og ikke tør å stå frem go figure Skulle gjerne vært med, men bor i stavanger.. :/ spiller mest på nett uansett, er så lenge siden jeg har kunnet spille sammen med andre at jeg ikker er sikker på om jeg hadde taklet det raske tempoet Dessuten får jeg bedre utløp for mine kreative energier Endret 24. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Fordi alle datanerdene mener at rollespillnerdene er nerder og ikke tør å stå frem Tull og fjas! Jeg er en gammel datanerd og erkerollespillnerd, og har overhode ingen problemer med å stå frem med det! Hadde jeg bodd i Bergen skulle jeg blitt med dere. Har Gm'et AD&D i sikkert 5-6 år, GM'et Warhammer en del også. Og jeg savner egentlig rollespill litt. Det er vel 4-5 år siden jeg spilte... *mimre mimre* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 det var en spøk (derav tunga) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 det var en spøk (derav tunga) Hmm... den tunga var ikke der i stad da jeg leste den..... eller kanskje den var det... Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Fordi alle datanerdene mener at rollespillnerdene er nerder og ikke tør å stå frem Tull og fjas! Jeg er en gammel datanerd og erkerollespillnerd, og har overhode ingen problemer med å stå frem med det! Hadde jeg bodd i Bergen skulle jeg blitt med dere. Har Gm'et AD&D i sikkert 5-6 år, GM'et Warhammer en del også. Og jeg savner egentlig rollespill litt. Det er vel 4-5 år siden jeg spilte... *mimre mimre* Du får dra fra alt du har og flytte til Bergen og dedikere resten av livet ditt til rollespll Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 www.rollespill.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå