Gå til innhold

Søker rollespillere i Bergen

Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Hei, vi er en liten gjeng på 3 stk her i Bergen som trenger 2-3 spillere ekstra til ukentlige rollespillinger. Vi har spilt D&D i flere år nå, men har blitt lei og derfor gått over til Warhammer RPG(den nye versjonen). Derfor blir det hovedsakelig WRPG, men kan hende vi har lyst å prøve noe annet.

Våre kriterier til deg som rollespiller er som følger: litt rollespillerfaring, 18 år +, seriøs, har tid til å avse en kveld i uka(mest sannsynligvis på fredager), og du må bo i Bergen(hvis ikke du har lyst å pendle fra f.eks Trondheim :) ).

Du kan enten sende en pm til meg eller sende mail: [email protected]

Mvh

Christoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi alle datanerdene mener at rollespillnerdene er nerder og ikke tør å stå frem

go figure :p

Skulle gjerne vært med, men bor i stavanger.. :/

spiller mest på nett uansett, er så lenge siden jeg har kunnet spille sammen med andre at jeg ikker er sikker på om jeg hadde taklet det raske tempoet :p Dessuten får jeg bedre utløp for mine kreative energier :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Fordi alle datanerdene mener at rollespillnerdene er nerder og ikke tør å stå frem

Tull og fjas!

Jeg er en gammel datanerd og erkerollespillnerd, og har overhode ingen problemer med å stå frem med det!

Hadde jeg bodd i Bergen skulle jeg blitt med dere. Har Gm'et AD&D i sikkert 5-6 år, GM'et Warhammer en del også.

Og jeg savner egentlig rollespill litt. Det er vel 4-5 år siden jeg spilte... *mimre mimre*

Lenke til kommentar

Tull og fjas!

Jeg er en gammel datanerd og erkerollespillnerd, og har overhode ingen problemer med å stå frem med det!

Hadde jeg bodd i Bergen skulle jeg blitt med dere. Har Gm'et AD&D i sikkert 5-6 år, GM'et Warhammer en del også.

Og jeg savner egentlig rollespill litt. Det er vel 4-5 år siden jeg spilte... *mimre mimre*

Du får dra fra alt du har og flytte til Bergen og dedikere resten av livet ditt til rollespll :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...