Marvil Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tror vi spiste på McDonalds annenhver dag når vi var på tur med de hvite bussene.. Uansett, det var en morsom tur. Når det gjelder å kjøpe ting, så tror jeg ikke det er noen vinner om bussen er full. Husker vi satt med colabrett i fanget store deler av turen.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Marvil: Vi var også på McDonalds nesten hver dag. Ble lei etterhvert! Om dere også var på en veldig råtten og ekkel resturant ved veien? SYKT stygg og 50 år gamle illeluktene damer som serverte? Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Skal der til søndag jeg Har 2000 i lommepenger, er ikke det nokk? Er det like stor prisforskjell som alle skal ha det til? Kjenner en som gikk av seg 5 kilo på McDonald`s mat på turen Endret 29. september 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hadde med meg 3 lakser i -98 og jeg syntes det var for lite. Sløste faktisk ikke så veldig, men pengene gikk fort uansett Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde 2500 på visa kort når jeg dro + litt småpenger, når jeg kom hjem hadde jeg minus 103,- på kortet Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 En veldig flott tur. Fin balanse mellom alvor (konsentrasjonsleierne) og hygge (shopping og felles samvær (teit ord)).. Spiste på KFC hver dag (Twister meny ), bortsett fra den ene shoppingdagen i Krakow. Da ble det Pizza Hut. 2,5 liters flasker med diverse CocaCola Company produkter må også nevnes. En slager på bussen Det jævligste med Krakow må jeg si var alle duene i byen. Har aldri sett så jævla mange duer. Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Marvil: Vi var også på McDonalds nesten hver dag. Ble lei etterhvert! Om dere også var på en veldig råtten og ekkel resturant ved veien? SYKT stygg og 50 år gamle illeluktene damer som serverte? 4921564[/snapback] Restaurant Alexandrus eller noe sånt tror jeg den het. Knall grønne vegger på do, dopapir som smuldra opp og skikkelig vassen pommes frites. Digg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå