figure_02 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 *gleder seg, og gruer seg litt* Btw: Noen som har vært på det her? Gikk det greit å kjøpe noe stort (f.eks en gitar) og ta den meg seg? Bare lurer...skal dit til mandag. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har vært på den turen ja. Skal dere til Krakow så må jeg bare si først som sist: Luften der er heeelt jævelig. Når man er fyllesjuk er det som å puste gjennom en fabrikkspipe Vel vel, taxiene kjører som gærninger og alt er billig. På gata kommer det selgere etter dere og skal selge alt mulig. Sigg og sprit er grisebillig. Gled deg til Berlin. KONGEBY ! Men, er dyrere der enn i Norge med merkeklær osv så om du ikke er loaded så blir det mest titting vil jeg anta En opplevelsesrik tur, og tro meg, de konsentrasjonsleirene gir et voldsomt inntrykk selv på de som tror de er tøffe. Det er veldig spesielt å oppleve det å være der i egen person og så tenke på hva som faktisk har skjedd der Det er en tur alle burde få med seg egentlig. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Går fint ann å kjøpe store ting ja med mindre dere ikke har nok bagasjerom i bussen og ikke kan ha den på fanget. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Fatter ikke hvorfor de hvite bussene alltid skal gå til krakow området.. Har selv vært rundt i hele Polen, og har vel brukt minst 2 år av livet mitt der nede.. Og fra det jeg kan si, så er den absolutt kjekkeste plassen i Nord. Oppe med Kysten. Uendelig lange strender. Eller f.eks. Storbyen Stettin.. du kan ikke få det kjekkere enn der. Når du er i Krakow området, så er det som å være i ukraina.. Fattig og stygt. I nord er de fleste hus MYE finere enn fine hus i Norge.. Og ja, jeg snakker av erfaring. Bruker MINST 1 mnd hvert år i Polen. Og pappa driver å ordner reiser for folk som vil reise der.. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Man er vel bare innom gamlebyen og den er ikke så stygg. Den er jo også i nærheten av saltgruvene som alle besøker og ikke så altt for langt fra en av konesntrasjonsleirene? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Alt er ikke stygt, men når du er der, så er det ikke like fint som å være i Nord. Og det er jo INGENTING å finne på i sør.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg var i Polen i sommer. Besøkte bl.a Krakow, Warszawa osv. Auschwitz og Auschwitz Birkenau gjorde inntrykk. Jeg skal ihvertfall besøke Auschwitz enda en gang senere i livet. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Vi drar til Krakow fordi Saltgruvene og en av konsentrasjons leirene er der Takk for tilbakemeldinger anyway Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vi drar til Krakow fordi Saltgruvene og en av konsentrasjons leirene er der Takk for tilbakemeldinger anyway Du bør seriøst glede deg til Saltminene. Skal ikke spoile noe, men det er seriøst vilt når du kommer et stykke nedi! GLED DEG! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 *gleder seg* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vi drar til Krakow fordi Saltgruvene og en av konsentrasjons leirene er der Takk for tilbakemeldinger anyway Du bør seriøst glede deg til Saltminene. Skal ikke spoile noe, men det er seriøst vilt når du kommer et stykke nedi! GLED DEG! What he said. Gled deg. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 *gleder seg* What I said. Gleder meg Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 thx Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jeg gleder meg mere til Dream Theater konsert..*mobbe figure_02* Endret 25. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har vært med på hvite busser til Polend! Kjempebra tur!! Tips til deg: SPIS PÅ Kentucky Fried Chicken!!! Nydelig mat til en liten penge! En stor meny med drikke koster 18 kroner elns!! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Slemme bitex Hvor er den Poor Lenno? Krakow? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Virker som alle her har vært på kule turer med hvite busser. Hvor lenge var dere? Vi skal være der i fem dager, hvor to/tre går til reise. En til Sachensausen og på checkpoint charlie. Og den gjenværende dagen skal vi på museum, og etter det har vi fri en liten stund. Kommer til å bli dritt egentelig. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Slemme bitex Hvor er den Poor Lenno? Krakow? Den er i Krakow ja! Like ved et UTROLIG hærpa 1. stjerners motell som heter Krac, elns..! Ligger en MCDonald der også! Billig billig! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har vært med på hvite busser til Polend! Kjempebra tur!! Tips til deg: SPIS PÅ Kentucky Fried Chicken! Nydelig mat til en liten penge! En stor meny med drikke koster 18 kroner elns!! Maccern er billigere. Jeg ble skuffet av KFC egentlig. I Krakow er det masse dårlige diskoteker (omtrent alle heter Carpe Diem)... besøk dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå