Gå til innhold

Tur med de hvite busser til mandag.

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på den turen ja. Skal dere til Krakow så må jeg bare si først som sist: Luften der er heeelt jævelig. Når man er fyllesjuk er det som å puste gjennom en fabrikkspipe :thumbup: Vel vel, taxiene kjører som gærninger og alt er billig. På gata kommer det selgere etter dere og skal selge alt mulig. Sigg og sprit er grisebillig. Gled deg til Berlin. KONGEBY ! Men, er dyrere der enn i Norge med merkeklær osv så om du ikke er loaded så blir det mest titting vil jeg anta :p En opplevelsesrik tur, og tro meg, de konsentrasjonsleirene gir et voldsomt inntrykk selv på de som tror de er tøffe. Det er veldig spesielt å oppleve det å være der i egen person og så tenke på hva som faktisk har skjedd der :ermm:

Det er en tur alle burde få med seg egentlig.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor de hvite bussene alltid skal gå til krakow området.. :nei:

Har selv vært rundt i hele Polen, og har vel brukt minst 2 år av livet mitt der nede..

Og fra det jeg kan si, så er den absolutt kjekkeste plassen i Nord.

Oppe med Kysten.

Uendelig lange strender.

Eller f.eks. Storbyen Stettin.. du kan ikke få det kjekkere enn der.

Når du er i Krakow området, så er det som å være i ukraina..

Fattig og stygt.

I nord er de fleste hus MYE finere enn fine hus i Norge..

Og ja, jeg snakker av erfaring.

Bruker MINST 1 mnd hvert år i Polen.

Og pappa driver å ordner reiser for folk som vil reise der..

Lenke til kommentar

Virker som alle her har vært på kule turer med hvite busser. Hvor lenge var dere? Vi skal være der i fem dager, hvor to/tre går til reise. En til Sachensausen og på checkpoint charlie. Og den gjenværende dagen skal vi på museum, og etter det har vi fri en liten stund. Kommer til å bli dritt egentelig.

Lenke til kommentar
Jeg har vært med på hvite busser til Polend! :)

Kjempebra tur!!

Tips til deg: SPIS PÅ Kentucky Fried Chicken! Nydelig mat til en liten penge! En stor meny med drikke koster 18 kroner elns!! :D

Maccern er billigere. Jeg ble skuffet av KFC egentlig.

I Krakow er det masse dårlige diskoteker (omtrent alle heter Carpe Diem)... besøk dem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...