19quiz76 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Mulig feil forum, men prøver likevel: Har en pc som jeg bruker sammen med min NEC 42VP5 plasma-tv, men synes kvaliteten på bildet er litt skuffende særlig når jeg spiller DVD-plater fra pc'en. Har et Saphire Raddeon 9600 Atlantis pro-kort nå, hører mye pent om Nvidas 6x00-serie - noen som tror det vil utgjøre stor forskjell på kvaliteten, eller er det først og fremst på spill man merker forskjellen? Evt andre ting jeg kan oppgradere? DVD-spilleren i pc'en, programvare e.l.? (Har en NEC ND1300-spiller og bruker Sonic Cineplayer til å spille av med..) Chris Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 det som gjør forskjellen på nvidias 6x00 serie vs ati's 9x00 serie er at med de fleste nvidia kort får man komponent (altså ikke kompositt) ut, og dermed blir bildet en del bedre enn om man bruker s-video kabel. PS Det er vel s-video du bruker? -Og ikke kompositt? Lcd skjermer er veldig grei å koble til pc, men med plasma må du være litt forsiktig så du ikke "brenner" fast skjermbildet. -Et tips kan være å sette skjermspareren på 5min eller noe. Lenke til kommentar
19quiz76 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Kjører ut signalet via en VGA-5BNC kabel - helt greit i og for seg, like bra som DVI. Regner med at jeg bare må skaffe meg en bra separat DVD-spiller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå