hauk74 Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Tror det er noen som vil reagere på at jeg spørr om dette her.Men er det noen som kan gi meg anbefaling på kjøp av x boks eller pc til spillbruk.. hva er best å invistere i. har skjønt det slik at x box ikke tar pc spill. hva er best til spill? *** Moderators anm: Flyttet til kategorien "hjelp" på spillforumet. *** [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-08-15 17:26 ] Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-08-15 16:59, hauk74 skrev:Tror det er noen som vil reagere på at jeg spørr om dette her.Men er det noen som kan gi meg anbefaling på kjøp av x boks eller pc til spillbruk.. hva er best å invistere i. har skjønt det slik at x box ikke tar pc spill. hva er best til spill? Det kommer ann på hva slags spill du liker, slåss-spill, bilspill, action, arcade-spill er best på konsoll/xbox, mens spilltyper som strategi og fps er best på pc. De andre spilltypene er like bra på begge plattformer, rollespill osv... Selv har jeg både pc og xbox, men jeg spiller nesten aldri på pc. Det er kun Warcraft 3 en gang i blandt, har 10 xbox spill som jeg spiller hyppig. Poenget mitt er, skal du spille, så kjøp xbox! 2000,- er rene innbrudsprisen med tanke på hva du får for pengene. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Det finnes en enkel løsning: Kjøp begge deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå