PureTamil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Uformelt samfunn. Relativt flat struktur. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Var i tyskland en stund, og vi(jeg og noen kamerater) kom fram til at Norge var: bronost, fjell, sauer, elg og en del andre rare dyr som bor i skauen. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det minner meg på min tyskland tur med familien for noen år siden... da var norge tore andré flo I dag - carew? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 "Det er typisk norsk å være god" At ingen har nevnt det ... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Typisk norsk er: - Grilldress - Ha veranda rundt hele huset - Å være redd for nye ting - Prøve og feile, så lese bruksanvisningen - Drikke seg sørpings Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) - Ha veranda rundt hele huset Kjenner ikke engang noen som har det. Kan ikke si jeg husker noen spesielle hus som har det, heller. Endret 27. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 - Ha veranda rundt hele huset Kjenner ikke engang noen som har det. Kan ikke si jeg husker noen spesielle hus som har det, heller. Jeg har bodd i et hus med veranda rundt nesten hele huset. (ingen vits i å ha veranda der sola aldri skinner). Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 - Prøve og feile, så lese bruksanvisningen haha, gjør akuratt det! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 - Prøve og feile, så lese bruksanvisningen haha, gjør akuratt det! Bruksanvisning er feigt Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 - Prøve og feile, så lese bruksanvisningen Det er en typisk mannsting. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hjemmebrent. og smugler sprit! Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Typisk norsk: - Å klage på hvor dyrt alt er, hvor dårlig vi har det osv. - Å klage på de som klager på de som klager (helst i forum o.l. ). - Å ha tollgrenser på 200kr som er ifra 1970-åra. Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Typisk norsk:- Å klage på hvor dyrt alt er, hvor dårlig vi har det osv. - Å klage på de som klager på de som klager (helst i forum o.l. ). - Å ha tollgrenser på 200kr som er ifra 1970-åra. ... og samtidig stemme rødt og la seg lure av valgløfter hvert 4. år. I en rasjonell stat ville altruistiske politikere som deler ut andres penger ha blitt spyttet i ansiktet av "mann i gata". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå