stian123 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei! Jeg har norskprøve på mandag, og tenkte jeg skulle "intervjue" en engelskmann om hva han synes om norge og oss nordmenn. Men jeg trenger litt fakta om dette her: Typisk nordmann. Det er vel laget en del artikkler om dette Hva gjør turister i norge? Hva synes de er best og værst? Hva er typisk mat, drikke? osv.... Massse info bare! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Melkesjokolade! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Typisk norsk vil vel väre ä löpe straks en utlending ser rart pä deg, eller spör deg om noe pä et spräk du ikke forstär. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Brunost og fårepølse :!: Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 typisk norsk er å lure på hva som er typisk norsk. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 typisk norsk er å lure på hva som er typisk norsk. Det har jeg finni ut også Lenke til kommentar
Havana Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hei!Jeg har norskprøve på mandag, og tenkte jeg skulle "intervjue" en engelskmann om hva han synes om norge og oss nordmenn. Men jeg trenger litt fakta om dette her: Typisk nordmann. Det er vel laget en del artikkler om dette Hva gjør turister i norge? Hva synes de er best og værst? Hva er typisk mat, drikke? osv.... Massse info bare! Argh, jeg hater sånne rare oppgaver, hva er typisk norsk etc.. Jeg mener hva skule det være liksom, her kan mann enten være selvhatende å skrive dritt om seg selv, eller si at man oppfant alt fra hjulet til datamaskinen.. Jeg tror ikke så mye skiller norge fra resten av europa, bortsett fra at en høyere prosentandel av befolkningen har blondt hår..... Men hører ikke denne under skole topicen?? Uansett bare skriv noe med ski, det er det vi alle gjør Endret 23. september 2005 av Havana Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 hehe... sant det, Havana. Hører vel like mye hjemme i Samfunn som i Skole egentlig.. Så jeg kunne vel velge Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Typisk norsk er at man prøver for hardt å være typisk norsk Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Å drikke seg sørpe dritings Gå i 17mai tog Asbjørnsen og Moe Grandiosa og Øl Lenke til kommentar
Decline Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Typisk norsk... pizza grandiosa og øl. Tuborg. Råning. Arbeiderpartiet eller FRP. Gåturer i skog og mark. Fremmefrykt/hat. Muslimfrykt. (har forøvrig blitt europeisert). Internett. Blink, MSN, IRC etc. daglig. MacDonalds/BurgerKing. Ski/snowboard. Osv. Dette er en gjennomsnitts nordmann. En gjennomsnitts nordmann går ikke i bunad daglig og leser Ibsen og spiser sånn sauehode. Edit: AKA smalahåvud Endret 23. september 2005 av Decline Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Å være sur og grinete. FFS Norge, lighten up... Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Syting og klaging om at verdens kanskje mest tilbudsrike velferdsstat ikke er tilbudsrik nok slik at de "fattige" ikke har penger til sydentur og en 20-paking om dagen. Endret 23. september 2005 av sumptrollet Lenke til kommentar
Decline Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Klaging på bensinpriser, matvarepriser, skatt og andre ting vi må punge ut med for å bidra til samfunnet. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Å snakke om hva som er typisk norsk hver gang du møter en utlending. Lenke til kommentar
Hayek Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Klaging på bensinpriser, matvarepriser, skatt og andre ting vi må punge ut med for å bidra til samfunnet. Hadde dette vært typisk norsk hadde vi levd i et samfunn som hadde sett ganske annerledes ut. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Å være patriot. (Ikke spør om hvordan dremel-mannen lurte seg inn der.) Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Typisk norsk er nok melkesjokolade og brunost. Det er i hvertfall det de fleste savner etter utenlandsopphold. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Otto Jespersen For teh win! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå