Gå til innhold

Hvordan ble du sammen med kjæresten/X'en?

ostov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pulte

Funker vel bare for jenter den der?

Hvorfor det? Jeg pleier å gjøre helt klart for folk jeg er interessert i, at jeg ikke har planer om å ha sex med noen hvis det ikke er ment å bli noe mer. Jeg forventer derfor at gutten har nok respekt for meg, til at han ikke tar initiativet til å pule hvis han ikke vil noe mer. Puler vi, er vi sammen. Sånn er det med den saken. :p

Faen saa kjedelig du er da Kine..=P Jeg er paa sjekkern for one night stand paa andre siden av kloden og det er egentlig perfekt. INgen forpliktelser og du kan bare reise naar du vil. Oppgi falsk mobilnummer og tenke tilbake paa den ene fine natten...

Fant ut for noen timer siden at dama hadde fult med oss fra Buenos til La plata.. HVorfor inn i helvte skal port logger ligge ute paa nettet saa alle damer kan finne dem? :p De folger jeg bare etter deg hvis de liker deg og det er jo ikke bra.. Hva skal jeg med en dame paa andre siden av kloden naar jeg sitter hjemme i NOrge? Dog.. de har rytme og de vet akkurat hvor de skal bruke den! :D Blir kaat bare av tanken =P

Dog den dama jeg er hypp paa no om dagen er bare den perfekte dama (sier ikke alle det om den man er forelsket i? =P).. men har ikke blitt sammen ,men jeg er forelsket og hu sa hu var det samme ,men saa reiste jeg vekk for 3mnd saa vi faar se hva som skjer etterhvert. :love:

Anyway.. motes ved tilfeldigheter ved alle one night stand og det ene seriose forholdet jeg har hatt.. Man av det laerte jeg hvordan ting er hvis ting gaar galt i et forhold.. Man laerer til neste gang :)

Goophy: Slaa opp "Ganado" eller noe slikt i en portugisisk ordbok. En dame sa det til meg etter at jeg hadde tatt a paa den bedritne dassen til baren vi var paa. Tror det betyr agressiv eller noe slikt. Confirmer du det?

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Var vel 10 pils og en taxi som aldri kom som gjorde susen. Var et gjeng som skulle ta en maxi til byen, men siden det bare kom en vanlig måtte en bli igjen. Å jeg meldte meg frivillig siden jeg hadde noen pils igjen, å hun spurte om jeg ikke ville ha selskap. Noe jeg gladelig sa ja til siden å få taxi i til byen klokka halv 1 på en lørdagskveld kan ta sin tid. Fikk nøklene til leiligheta til kompisen min og gikk inn igjen....

Gikk ikke ut før klokka 12 dagen etter, å det gjorde ikke hun heller.

Lenke til kommentar
Faen saa kjedelig du er da Kine..=P Jeg er paa sjekkern for one night stand paa andre siden av kloden og det er egentlig perfekt. INgen forpliktelser og du kan bare reise naar du vil. Oppgi falsk mobilnummer og tenke tilbake paa den ene fine natten...

Fant ut for noen timer siden at dama hadde fult med oss fra Buenos til La plata.. HVorfor inn i helvte skal port logger ligge ute paa nettet saa alle damer kan finne dem? :p De folger jeg bare etter deg hvis de liker deg og det er jo ikke bra.. Hva skal jeg med en dame paa andre siden av kloden naar jeg sitter hjemme i NOrge? Dog.. de har rytme og de vet akkurat hvor de skal bruke den! :D Blir kaat bare av tanken =P

Dog den dama jeg er hypp paa no om dagen er bare den perfekte dama (sier ikke alle det om den man er forelsket i? =P).. men har ikke blitt sammen ,men jeg er forelsket og hu sa hu var det samme ,men saa reiste jeg vekk for 3mnd saa vi faar se hva som skjer etterhvert. :love:

Anyway.. motes ved tilfeldigheter ved alle one night stand og det ene seriose forholdet jeg har hatt.. Man av det laerte jeg hvordan ting er hvis ting gaar galt i et forhold.. Man laerer til neste gang :)

Goophy: Slaa opp "Ganado" eller noe slikt i en portugisisk ordbok. En dame sa det til meg etter at jeg hadde tatt a paa den bedritne dassen til baren vi var paa. Tror det betyr agressiv eller noe slikt. Confirmer du det?

Ja, tenker hun kommer til å bli imponert av horetoktene dine :roll:

Lenke til kommentar

"Ganado" på spansk betyr "vunnet". Blir sikkert det samme på portugisisk, dog er jeg ikke helt sikker....

Man kan jo spørre seg hva hun mente med det :whistle:

Lenke til kommentar

Akkurat hva andre synes om hva jeg gjor betyr ikke saa mye. . Var noen filipinere som oversatte det og de fant ut at det betydde "agressiv" (bosun kan 4spraak flytende og han oversatte det).. (Jeg skrev det sikkert feil igaar. Var ikke helt edru og er ikke det naa heller. Fatt i meg 2pils (2.5stk 970cm3 pils) Pils maales i kubikk :D

Naar man ligger til land saa er det ikke mange som er igjen ombord og surrer ,mens selv de som er gifte gaar rundt og skaffe seg damer osv.. INgen liker dog at det blir tatt bilder siden det er bevismateriale som kan brukes imot dem. Det er litt deilig aa vare sjomann ogsa..

Men man moeter de man vil treffe videre ved tilfeldigheter.

Nostra/kjell inge: Hvis du synes det er jo det greit. Er jo din mening og den betyr like mye som alle andres meninger ,men da kan du kalle 80% av alle folk som arbeider i utenriksfarten for det samme.

Som 4 andre personer har sagt til meg naar jeg var negativ og mente akkurat det samme som deg: "Jeg har hoert mange folk med halleluja-holdninger ,men de mister dem straks de er her nede".. Det er saa jeg kunne sagt det selv.

Anyway.. who cares about what im doing when in South America? I almost dont care about myself anymore.. Live every day like its your last.. Enjoy life like you really should :p

Man angrer bare pa ting man ikke gjor! Prov alt , det du ikke liker gjoer du da bare en gang. Ting man liker fortsetter man med

Lenke til kommentar
fingra henne på fest - henne rota med 3 (!) av kameratene mine de neste ukene (vi var på samme fest) - hu kom hjem til meg og vi pulte (kameratene mine dumpa hu)

o_0

:scared:

Dere er vel sånn ca. 14-15 år gamle da tenker jeg?

4993497[/snapback]

var 2 år sida, da jeg var 16

Lenke til kommentar

4993025[/snapback]

Ifølge usikre kilder her betyr det 'kveg' på spansk. :p

Kanskje hu mente du linket på en ku?

Eller pulte som en okse.

Men sånn apropos, maser du mer om de horene dine forteller jeg det til hun du liker. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...