Gå til innhold

Hvordan ble du sammen med kjæresten/X'en?

ostov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

orker jeg å skrive dette...*hater å skrive lange poster*

Onsdag for en stund siden skulle det være fest og flere av vennene mine ville ha med meg. Og jeg sa at jeg skulle prøve, men jeg var da på skolen på det tidspunktet. Og jeg mistet vors og alt. Dro fra skolen halv 12 og når jeg kom hjem ringte jeg og spørte om det var no vits for meg å dra dit. Og ja sa de.

Stakkars meg som ikke hadde noen å dra sammen med, ja stakk ut uten å ha drukket noe. Men siden jeg bor på studenthybel og vi skulle til studentutestedet, så fant jeg meg 2 som også skulle ut. En av de skulle bli min, ved et senere tidspunkt...

De hadde med seg øl og whisky som de velvillig delte med meg på vei til utestedet, og fikk blitt litt kjent med de. Veldig koselige jenter.

Når vi ankom, så gikk vi til hver vårt. Var mange jeg ville treffe som jeg ikke hadde truffet på lenge. Så ble til at jeg hang sammen med folka mine en stund. Stakk på dansegulvet og gikk for å prate med dj'en (er dj selv og spiller selv der, med i gruppen som er dj der). Plutselig står hun der foran meg, og jeg spør om hun ikke har lyst til å danse. Hun kunne virkelig danse, skikkelig bra og jeg som omtrent ikke kunne danse gjorde ikke så mye ut av meg. Liker veldig godt å danse, bare det at jeg ikke klarer det så bra.

Etter at vi hadde danset en stund, så gikk vi ut og satt oss ned og begynte å prate. Så kommer vennina hennes som skal ha med henne på dotur... jeg stikker bort til vennene mine, og hun kommer tilbake. Jeg introduserer de til vennene mine, men klarer kunststykket å glemme navnet hennes men husker navnet på vennina hennes.

Men etter festen stakk vi sammen på naschspiel sammen og hadde det artig sammen der, masse gratis drikke er alltid godt for kroppen ;)

Så gikk turen hjem til meg.... osv

Lenke til kommentar
orker jeg å skrive dette...*hater å skrive lange poster*

*masse tekst*

Men etter festen stakk vi sammen på naschspiel sammen og hadde det artig sammen der, masse gratis drikke er alltid godt for kroppen ;)

Så gikk turen hjem til meg.... osv

Huff, du må ikke avslutte før det som er interessant kommer :(

Hvertfall ikke skriv "osv..." :thumbdown:

Men høres ut som en koselig historie :)

Vært sammen lenge nå?

Lenke til kommentar

møtte dama mi i lanzarote(spania for de som ikke kan så mye geografi) jeg har leddgikt fikk søke om en tur til lanzarote i 3 uker med 15 andre ungdommer, søkte og kom meg inn, etter og ha flørtet med halvparten av jentene som var der, vi var 5 gutter og 11 jenter, ingen av jentene var så intersange som jeg trodde, etter og ha møtt ariane(dama mi) vi spilte minigolf,dro ned til stranda, der etter gikk vi på taket på hotellet vi holdt oss til, jweg begynte og kline med henne og hu tok hånda si ned i buksa på meg, så dro vi på rommet *dunk dunk* dagen etterpå kom en av lederne inn vi hadde begge klær på, jaså? fikk vi som svar, etter det har vi vært sammen i 2 måneder, hu bor i elverum, og jeg bor i høland(30 min unna lillestrøm)

Endret av hølands_gutt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kort versjon:

irc->msn->treff->fgf->hu knulla kameraten min->kamerat på besøk hos meg og flørting mellom de 2->jeg fikk øynene opp for hva jeg følte for henne->sammen i snart 3 måneder...

Lang versjon finner dere i tråden om utroskap å sånt.. :)

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...