Datasmurf Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hmm... Jeg var småsjuk, og absolutt ikke til stede i denne verden, fikk en sms, svarte visst ja eller noe, og slik ble vi sammen. vedkommende var et uhyre, jeg hadde mareritt om henne fra første gang vi møttes og hang sammen noen timer, og hver gang jeg møtte henne, om enn bare for noen minutter, ønsket jeg og ta livet mitt etterpå. Jeg gjorde det slutt 2-3 uker etter at vi ble sammen. Hu kallte meg upersonlig og sa hu egentlig skjønte det. Hu hadde 3 "elskere" som venta på henne uansett. Det var mitt første og hittil eneste forhold. Jeg har alltid uflaks Og for å toppe det hele, har jeg fra tid til annen fortsatt mareritt om henne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ahahhahahaha Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen tips for å unngå at diskusjonen går i stå? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen tips for å unngå at diskusjonen går i stå? Si deg enig. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hahahahahahaha What he said. Du virker by far som den mest psykotiske og ustabile personen på dette forumet, Datasmurf. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen tips for å unngå at diskusjonen går i stå? Svar på topic? fortell noe! så vi kan le og grine med deg Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hahahahahahaha What he said. Du virker by far som den mest psykotiske og ustabile personen på dette forumet, Datasmurf. WHO DARES TO CHALLENGE MY STATUS? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du virker by far som den mest psykotiske og ustabile personen på dette forumet, Datasmurf. I sterk konkurranse med LarsP etter min mening... Vel, nå må vi gå litt mer on-topic... For en psycho dame du hadde da, Datasmurf! Men du må være litt spess for å bare svare ja uten å vite hva du svarer på... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvordan ble du sammen med kjæresten/X'en? Vi så på film... Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvordan ble du sammen med kjæresten/X'en? Vi så på film... classic Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det sykeste skjedde meg her for to lørdager siden. Det var stengetid og jeg sto i gata, og plutselig kommer det en fyr bort til meg som jeg aldri hadde sett før. Han sa "Vent her, det er noen som vil treffe deg" Og jeg bare WTF! 30 sekunder senere kom han bort og stilte ei kjempesøt jente rett foran trynet mitt, og hun bare stod der og smilte. Jeg rakk å introdusere meg før vi begynte å kline. Det hele var ganske sprøtt, og kanskje litt OT, siden vi ikke er sammen (enda?) Men vi har fått bedre og bedre kontakt siden da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Det sykeste skjedde meg her for to lørdager siden. Det var stengetid og jeg sto i gata, og plutselig kommer det en fyr bort til meg som jeg aldri hadde sett før.Han sa "Vent her, det er noen som vil treffe deg" Og jeg bare WTF! 30 sekunder senere kom han bort og stilte ei kjempesøt jente rett foran trynet mitt, og hun bare stod der og smilte. Jeg rakk å introdusere meg før vi begynte å kline. Det hele var ganske sprøtt, og kanskje litt OT, siden vi ikke er sammen (enda?) Men vi har fått bedre og bedre kontakt siden da. Garantert ei hore. Garantert! Nå kommer hun til å prøve å åle seg innpå deg, også bryter halliken og forbryterkompisene hans seg inn hos deg, og/eller presser deg for penger. Er du lur så bryter du kontakten så fort du kan. Endret 26. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Traff min gjennom en kamerat som jeg traff 3 uker før jeg traff henne. Hang sammen og alt det der, bled mer å mer flørting mellom oss, å så kom det en annen kamerat som hun likte før.. Ble litt stress mellom oss 3, men nå er han en av bestevennene mine, og jeg å dama er ennå sammen, har vært det i 1 år, og 1 mnd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hahahahahahaha What he said. Du virker by far som den mest psykotiske og ustabile personen på dette forumet, Datasmurf. WooHoo! Da har jeg fått klarlagt det på dette forumet også Og ang. det å svare på ja på ting uten å helt vite hva... Jeg er i min egen verden 99% av min våkne tilstand (våken tilstand = når jeg ikke er dønn konsentrert med å lese bøker/løse kryssord) Lenke til kommentar
Disease Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Møtte hu på vorspiel, likte hverandre med en gang. Tilbrakte mye tid sammen etter det, og ble sammen etter en mnd. Vært sammen i 11 mnd nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Du virker by far som den mest psykotiske og ustabile personen på dette forumet, Datasmurf. I sterk konkurranse med LarsP etter min mening... Det tar jeg som et kompliment. Jeg er forresten mye galere når jeg ikke er i cyberspace. Jeg ble sammen med kjæresten min da vi satt i en sofa. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg møtte X'n min i vinter. hun var hos naboen min og hun og nabo gutten hadde snøball konkuranse. hun traff vinduet mitt og jeg så henne da for første gang. 3 måneder etter det hadde vi blitt mere kjent å ble ilag Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det sykeste skjedde meg her for to lørdager siden. Det var stengetid og jeg sto i gata, og plutselig kommer det en fyr bort til meg som jeg aldri hadde sett før.Han sa "Vent her, det er noen som vil treffe deg" Og jeg bare WTF! 30 sekunder senere kom han bort og stilte ei kjempesøt jente rett foran trynet mitt, og hun bare stod der og smilte. Jeg rakk å introdusere meg før vi begynte å kline. Det hele var ganske sprøtt, og kanskje litt OT, siden vi ikke er sammen (enda?) Men vi har fått bedre og bedre kontakt siden da. Garantert ei hore. Garantert! Nå kommer hun til å prøve å åle seg innpå deg, også bryter halliken og forbryterkompisene hans seg inn hos deg, og/eller presser deg for penger. Er du lur så bryter du kontakten så fort du kan. OK... vil bare klarere at hun antageligvis ikke var en hore, Da det ble action uten at $$$ ble et tema... Hun kjørte meg faktisk hjem dagen etter =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå