Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) ...men gutter/menn får ikke like lett stempel som tøs eller hore heller då vi må ta det litt rolig pga passe på rykte, og dokkar..jah.. altså går det opp i opp Endret 24. september 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Men gutter tenker jo ikke på annet en sex så for de så er det høvle over flest mulig status. Forskjell på å pule 435,5 forskjellige personer og å være villig med kjæresten. Am ai Raight? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det e status for dokkar jah...men det e vel ikke kameratene dine du skal "høvle" over heller då eller? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 ...men gutter/menn får ikke like lett stempel som tøs eller hore heller då Hva "tøs" er, varrierer fra dialekt til dialekt... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det e status for dokkar jah...men det e vel ikke kameratene dine du skal "høvle" over heller då eller? hæ....Skjønnte du ikke det jeg skrev? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) nope..det var uforståelig Edit: tog an sorry at eg e litt treig..trøtt! men det du sier stemmer faktisk ikke helt, ikke bare dokar gutter som må mase på kjæresten om sex og greier.. Endret 24. september 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hmm, hvordan ble jeg og exen min sammen da ? *tenke* Tror det skjedde bare litt av seg selv.. Ble først veldig gode venner så gikk det vel bare litt av seg selv... Men gikk i samme klasse da, så ikke sånn veldig stress å få snakket med han =) You go girl. Min Twin gir seg ikke her nei!...Stå på =) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 nope..det var uforståelig Edit: tog an sorry at eg e litt treig..trøtt! men det du sier stemmer faktisk ikke helt, ikke bare dokar gutter som må mase på kjæresten om sex og greier.. Vil det si at DU maser....? Spar meg da... Herregud! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 *snip* Blir bare lurt gang på gang jeg. *snufs* Jenter altså. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vil det si at DU maser....? Spar meg da... Herregud! 1. Dobbelpost 2. Sa eg det direkte til deg? NEI! 3. Sa eg at eg maste på kjæresten min om sex? NEI!! 4.Eg kan ha meg så mye eg bare orker, uavhengig om det plager deg eller ikke. Gudenevet ka du og exen din fant på ... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vil det si at DU maser....? Spar meg da... Herregud! 1. Dobbelpost 2. Sa eg det direkte til deg? NEI! 3. Sa eg at eg maste på kjæresten min om sex? NEI!! 4.Eg kan ha meg så mye eg bare orker, uavhengig om det plager deg eller ikke. Gudenevet ka du og exen din fant på ... Hehe..... Greit, du vinner denne.... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hehe..... Greit, du vinner denne.... I always win ... Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg og en kompis sto i kø for å kjøpe nattmat etter tur på byen, hun haiket et stykke med oss på tur hjem, utveksla telefonnummer, ferdig arbeid Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 vi satt å chattet, jeg hjalp henne å instalere messenger pluss (tidligere på dagen hadde jeg konvertert henne til firefox bruker). så sente hun meg et /skiss, jeg sente et "hart" wink og så var det gjordt. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kan vi fortsette ot diskusjonen i den store kjærlighetstråden? Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hun ringte og spurte om jeg hadde lyst på en date med henne, da svarte jeg ja så klart. Selvom jeg kjente henne ikke, men har sett henne mange ganger før... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 vi satt å chattet, jeg hjalp henne å instalere messenger pluss (tidligere på dagen hadde jeg konvertert henne til firefox bruker). så sente hun meg et /skiss, jeg sente et "hart" wink og så var det gjordt. Så uendelig nomineres til gullkorn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det var sweet linje faktisk. Den var faktisk helt forjævlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det var sweet linje faktisk. Den var faktisk helt forjævlig. Den var genial, EOD! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Den var genial, EOD! what he said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå