Gå til innhold

Hvordan ble du sammen med kjæresten/X'en?

ostov

Anbefalte innlegg

Min historie er mer innvikla :!:

Vel, jeg traff en jente(Solveig) på fjelltur for 4 år siden, hun har en halvbror(Martin) jeg deler mange synspunkter med, så vi kom i prat. Halvbroren driver med et onlinespill som heter Socom. Martin ble kjent med storebroren(Marius) til en jente(Caoo) på Socom, og ble etter hvert kjent med henne også. De utveksla mail, og snart hadde også Solveig mailen til Caoo. En dag Solveig snakka med Caoo på msn inviterte hun meg til samtalen, og Caoo tok mailen min. Nå var vi i prat :)

Vel et år senere bestemte vi oss for å treffes, siden vi relativt nærme :)

Merk: Solveig bor i Kragerø, jeg og Caoo bor i Oslo.

Da vi møttes var det kjærlighet ved første øyekast :)

Caoo er det søteste jeg noen sinne har sett :love:

Etter tre uker og fire treff ble vi sammen, og har vært det siden :)

Har vært sammen i tre og en halv måned nå :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg møtte først kjæresten min i 1. klasse på barneskolen. Vi gikk i klasse sammen i 5 år før hun flyttet. Ingen i klassen vår hørte noe fra henne før 1. klasse på videregående. Da var det bestekompisen min som møtte henne på internett, og de ble etterhvert sammen. Etter ca 2 mnd fikk jeg møte hun (kompisen min var nokså rar), og hun ble forelsket ved første øyekast. Med meg tok det litt mer tid. De siste 2 mnd hun var sammen med han kisen (de var sammen i 4mnd) var det bare for å få være i nærheten av meg..

De gjorde det slutt, og vi ble sammen dagen etter, og siden det har jeg ikke snakket med han.

Vi har nå vært sammen i snart 6 og et halvt år, og har bodd sammen i litt over 4....

Lenke til kommentar
Fine svar. Det jeg tenkte på mer var åssen dere ble sammen? Snakket dere sammen bare eller hva? Litt gøy å høre :)

Takk

Snakket på nettet i 2-3 uker først. Etter 1 uke ringte vi til hverandre. Telefonregningen gikk fra 16kr i mnd til 900kr. :thumbup:

Når jeg besøkte hu første gangen dro vi til noen venninner av hu og drakk. Så gikk vi på byen. Dagen etter våknet jeg av at hun satt ved siden av sengen og så på meg. Så skalla jeg hu ned, bøffa lommeboka og gjorde henne gravid. Resten er historie. :D Ehh, nei. Men jeg våknet av at hun satt og så på meg, så spiste vi frokost, snakket litt og jeg dro hjem. Helgen etter besøkte hun meg. :)

Lenke til kommentar

Thank god for MSN :p Møtte kjæresten min gjenom en felles venn (selvom hun saboterte så godt hu kunne..) fikk msn adressa hans og så ble vi godt kjent via msn. Var sammen på ettermiddagene og sånt, og i fri minutta på skolen. (hadde ikke gått på samme skole før, men det gjorde vi alstå på VGS) Da vi ikke vær sammen på ettermiddagene, så snakka vi på msn. Begge skjønte vel egentlig at vi var forelsket, så en dag når vi satt i kjellerstua hans, kyssa vi :love: 13 oktober har vi vært sammen i 1 år :)

Lenke til kommentar

Vi ble kjent sommeren før jeg skulle begynne i første klasse på en fest der jeg faktisk hadde med typen min. Hadde tenkt på å dumpe typen lenge, og vår så pissed på han den kvelden at jeg ble stående og snakke med min nåværende kjæreste, helt til typen beordret meg til å bli med han. Jeg slo opp samme kveld. Etter det hang min nåværende kjæreste og jeg sammen som venner i noen måneder, før han ga uttrykk for at han likte meg. Begynte med små kyss og masse kos hver gang vi skulle skilles. Til slutt var vi sammen nesten hver dag og jeg begynte å følelser for han også. Da hadde han likt meg i ca ni måneder. Jeg skjønte at vi var sammen da vi lå i sengen hans 25.mai og han sa "da er dette månedsdagen vår fremover da, jenta mi". :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg skjønte at vi var sammen da vi lå i sengen hans 25.mai og han sa "da er dette månedsdagen vår fremover da, jenta mi". :)

*notere*

Det var sweet linje faktisk.

Lenke til kommentar
Pulte

Funker vel bare for jenter den der?

Hvorfor det? Jeg pleier å gjøre helt klart for folk jeg er interessert i, at jeg ikke har planer om å ha sex med noen hvis det ikke er ment å bli noe mer. Jeg forventer derfor at gutten har nok respekt for meg, til at han ikke tar initiativet til å pule hvis han ikke vil noe mer. Puler vi, er vi sammen. Sånn er det med den saken. :p

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...