ostov Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hei! Tema sier det meste, Hvordan ble du sammen med kjæresten/X'en? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vi traff hverandre på et kjøkken, da jeg holdt på å utdanne meg som kokk Jeg kunne ikke få øynene vekk fra jenta som stod å lagde vaffler Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tja, møtte hun i første klasse. Ble ikke ordentlig forelsket i hun før 8.Klasse ( i fjor ) På juleballet.... Dagen etter ble vi sammen, vi snakket egentlig bare om det. Diskuterte forholdet vårt og det ble flerstemt! Og vi er fortsatt sammen! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 I'll let you know if it ever happens Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Traff henne på myspace.com og snakket en stund med henne der før jeg bestemte meg for å dra oppover til Hamar for å treffe henne. Vært sammen i 4 mnd nå snart. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vi møttes tilfeldigvis på et vorspiel. Så tvang han meg til å bli sammen med han Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vi møttes tilfeldigvis på et vorspiel. Så tvang han meg til å bli sammen medhan Tvangsekteskap! :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg møtte kjæresten min på en Vigrid-sammenkomst på Stjørdal i Nord-Trøndelag. 1 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Vigrid Selv har jeg bare hatt noen små forhold som jeg ikke bryr meg om. Fra 8 kl. og før. Endret 23. september 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vi møttes tilfeldigvis på et vorspiel. Så tvang han meg til å bli sammen medhan Tvangsekteskap! :!: He he.. det er vel det rette ordet Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg møtte kjæresten min på en Vigrid-sammenkomst på Stjørdal i Nord-Trøndelag. *ler* :!: Lenke til kommentar
eel Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg møtte kjæresten min på en Vigrid-sammenkomst på Stjørdal i Nord-Trøndelag. Seriøst eller trolling? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg møtte kjæresten min på en Vigrid-sammenkomst på Stjørdal i Nord-Trøndelag. Seriøst eller trolling? LarsP = tullebukk.. Han valgte henne ut fra Murmansk-katalogen :----) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg oppdaget alle mulighetene jeg hadde med VISA-kort. Resten er historie. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg møtte henne på fotballbanen rett utafor her. Hun bodde faktisk rundt 50 meter unna. Jaja, fin jente, tenkte jeg, ikke noe mer. Vi fikk iallfall god kontakt, og begge likte hverandre tydeligvis mer og mer. Et år etter at vi møttes første gang, ble vi sammen, og var det i 14 måneder, ble slutt for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Fine svar. Det jeg tenkte på mer var åssen dere ble sammen? Snakket dere sammen bare eller hva? Litt gøy å høre Takk Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg møtte kjæresten min på en Vigrid-sammenkomst på Stjørdal i Nord-Trøndelag. Ikke diss Stjørdal! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 jeg pulte a,så tvang broren hennes meg til å være glad i hu,og holde hu i hånda når vi var ute... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 På 10.klasseturen ! var veldig merkelig, begge likte den andre før turen, men fant det ikke ut før då. I siste liten ble det vel.. veldig glad for det då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå