TSP Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Nei, det er ikke rart, disse "trådene" lages på bakgrunn av artikler skrevet av sidene. Og de artiklene deler ikke treordsregelen med forumet. Dessuten er voksne seriøse folk mye flinkere til å lage passende emnetitler/artikkeltitler, og det er som oftest de som skriver for sidene. Forresten anbefaler jeg alle å lese Orresneis innlegg, med det håper jeg dere forstår tre-ords-regelen og reaksjonene på den de neste 1000 år. TSP Endret 24. september 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Synest ofte det er værre at det er så liten plass å lage overskrift på. Av å til jeg må virkelig tørke støv av topplokket for å lage en overskrift som får plass, samtidig som den har et noenlunde forståelig innhold. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 QUOTE (Stonescream @ 26/09/2005 : 09:39) Synest ofte det er værre at det er så liten plass å lage overskrift på.Av å til jeg må virkelig tørke støv av topplokket for å lage en overskrift som får plass, samtidig som den har et noenlunde forståelig innhold. Den kan jeg faktisk være enig i. Noen ganger kan det å lage en overskrift by på utfordringer pga. plass mangel Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 QUOTE (Lurifaksen @ 24/09/2005 : 00:11) Jeg forsøkte en gang å foreslå å ordne problemet med 3-ordsregelen, men så interessert var forumstyret i dette, at de ikke en gang gadd å legge igjen et svar. De er åpenbart mer interessert i å stenge tråder pga 3-ordsregelen, enn å hindre at slike tråder oppstår. Merkelig, det der. I det minste burde noen i direkte tilknytning til forumstyret utalt seg om saken (link). Jeg syntes i hvert fall det var et meget godt forslag som sannsynligvis vil forebygge en mengde dårlige emnetitler. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4908375 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg