Gå til innhold

trenger en forsterker med over 200w..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, første spørsmål er vel om den er MED 200w forsterker, eller om den er YTER 200w :!:

"skal kjøpe en sub med 200w"

EDIT: Om du skal ha en forsterker til en sub på 200w så trenger du ikke over 200w om du ikke har tenkt å sprenge den..

Om du skal ha f.eks en subforsterker så har de en på 120w rms her til 995kr.. (obs siden er ikke veldig firefox vennlig)

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Forskjellen er at en sub MED 200w vanligvis er MED forsterker på 200w..

Mens sub som YTER 200w.... etc...

Ser sikkert forskjellen ;)

Sjekk editen min oppe..

ja, du tenker at med en subb som har er en subb med innebygd forsterker??

men kompisen min sa at jeg trengte en subb me 200w gjerne litt mer..

Lenke til kommentar
Trenger du en sub?

Eller trenger du en forsterker til en sub?

Du trenger IKKE en forsterker som yter mer enn en sub klarer...

En sub som yter 200w blir drevet fullt ut av en forsterker på mindre enn 200w..

skal kjøpe subb.. akkurat subben er ikke no viktig.. men jeg trenger en forsterker som kjører denne subben.. subben har ikke innebygd forsterker, så det må jeg skaffe meg..

Og jeg trenger tips til forsterker..

og hvor mye watt må det være?? vil helst ha en billig forsterker..

men jeg tror jeg kanskje kommer til å sette på 2 høytalere i tilleg på vher 90watt..

og alt dette skal settes på til data..( vis det er noe fakta som dere trenger å vite!?:p)

Lenke til kommentar

Si en max pris så kan jeg heller finne en, uten maxpris så er det ganske vanskelig..

Pluss si hva slags sub det er (merke/betegnelse) og hvor mye du skal betale for den så kan jeg også sjekke om det ikke er bedre å bare kjøpe f.eks en billig eltax..

Info er alltid lurt å gi når man spør ;)

Lenke til kommentar
Si en max pris så kan jeg heller finne en, uten maxpris så er det ganske vanskelig..

Pluss si hva slags sub det er (merke/betegnelse) og hvor mye du skal betale for den så kan jeg også sjekke om det ikke er bedre å bare kjøpe f.eks en billig eltax..

Info er alltid lurt å gi når man spør ;)

aner ikke hva som er normalt for en sånn forsterker.. om det er 2000 eller 100.. har ikke peiling.. men vil ikke gi no mer en 800 egentlig..

betaler 400 for subben..

spiller det egentlig nå rolle hvordan merke det er da?? kan spøre han etterpå..

hvis du finner noe annet du heller vil annbefale så tar jeg gjerne imot tips oosv. med en stor takk...

Lenke til kommentar

Det vil ikke funke skikkelig med de høytt til annen sub da de er som oftest "tilpasset" med plugger osv..

En forsterker med noe som helst kvalitet må du nok betale ca 2000kr for..

Men om du er fornøyd med hva som helst så kan du alltids se på denne pakken: eltax

Men garanterer deg at alle de settene jeg linker til har mer kvalitet på lyden og mer bass..

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

ja, jeg har tenkt litt på den første der.. men hvor mye må jeg ut med for å få en bra forsterker til denne subbene og evt. de høytalerne..??

disse har forsterker integrert så du trenger ingenting annet en det der. kjøp logitech z-2300 eller creative megaworks 250D llink

ikke kjøp z-2200, den har en produksjonsfeil som mange har vært plaga med. (skurr i ene kanalen)

ville også absolutt ha satset på en slik løsning.

Lenke til kommentar

z-2300 definitivt. skal det brukes hovedsakelig til musikk kjøper du ikke surround ettersom musikk skal nytes i stereo. og z-2200 ryker av samme grunn som nevnt over. (z-2300 er den nye versjonen av z-2200)

z-2300 gir deg mye grom lyd for lite penger, funker knall til film og spill også selv om det ikke er surround.

Lenke til kommentar

kan anbefale z-2200.

den har en veldig dyp bass å bra lyd i diskanten.

fin til å høre på musikk, spille å film.

har ikke hadd det problemet som er blitt sagt litt lenger opp i tråden.

men z-2300 er sikkert bedre, siden det er en nyere versjon:)

verdt hver eneste krone!

Lenke til kommentar

z-2200 lider av en produksjonsfeil som mange har hatt problemer med, etter et halvt år-år begynner det og oppstå skurr i ene kanalen.. fikk dette på mitt z-2200 anlegg og googlet litt å fant ut at jeg slettes ikke var alene. fikk jo tilbud om pengene tilbake eller z-2300 istedet siden z-2200 har gått ut av produksjon, så det var jo ikke så ille det. :wee: men bare for å spare seg bryet velger man jo den nyeste versjonen som er z-2300.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...