Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er iallfall en av de bilene jeg ikke rasarkjører forbi, Mondeo er en favoritt i mitt område. Den og Primera/Almera. Hehe, samma her. Om jeg ser en Primera, Mondeo, osv, gjerne hvit av farge og stasjonsvogn, så er jeg generelt skeptisk til å kjøre forbi.. Her på Gjøvik ser jeg også etter V70er, da politiet har en sivil slik en her.. Biler som er KZ-regga er også noe jeg helst holder meg unna.. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Fant ut av det nå. Det er sivilforsvaret som eier bilen... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ang sivilpolitibiler: Jeg mener jeg har sett en del sånne svarte volvo stasjonsvogner, med sota ruter bak og slikt, skumle biler! Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ,23/09/2005 : 12:24] Tja, etter hva jeg kan huske, pleier som regel en del sivile politibiler å ha et ekstra speil på høyre side -Sånt trafikkskoler bruker. Hæ? hvorfor det liksom? Fordi dersom sjåføren legger merke til noe grisekjøring bak på høyre side, så slipper partneren hans å snu seg. Dermed har de en sikker sak da begge politifolkene ser dette, og partneren slipper å snu seg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Biler som er KZ-regga er også noe jeg helst holder meg unna.. Hvorfor det? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 KZ er fra Horten/Moss området om jeg ikke tar feil ... og der er det et firma som bygger om politibiler og sivilpolitibiler .. Mange av politibilene som er uniformerte har hvertfall KZ skilter Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vitoen her er KZ registrert iallfall. Tror den i Bergen er det også. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er skummelt hvor "vanlig" det er fortiden at "onkel" kjører leiebiler da... Ser flere av de på jobben i alle størelser og fasonger. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ford Mondeo pleier å være standard purk-bil... Er et par her og. Her også gitt. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Mondeo og Volvo er farlige biler! Faktisk har politiet noen av de litt eldre volvo modellene også. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jaja, så lenge det ikke er som i andre land. England - Subaru Impreza Italia - Lamborghini Ettellerannet Japan - Skyline Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Mondeo og Volvo er farlige biler! Faktisk har politiet noen av de litt eldre volvo modellene også. Om noen har sett Getaway In Stockholm filmene ser man at de bruker 240 i Sverige. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Synest Politiet burde fått seg eit par SUVer som dei bruker i 24 til å råne rundt i Er ein Volvo sivil der eg kjem frå. Endret 25. september 2005 av zeph Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 KZ er fra Horten/Moss området om jeg ikke tar feil ... og der er det et firma som bygger om politibiler og sivilpolitibiler .. Mange av politibilene som er uniformerte har hvertfall KZ skilter Bingo. @Billy Bob; De bruker jo Impreza WRX her i Norge da som sivilbil.. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 I Asker og Bærum har de tatt et skritt opp fra Ford Monedo nå... (De har jo seff det også) Men nå har jeg sett både sivil Audi A4 og Saab 9-3... Fikk litt sjokk, det er jo biler jeg aldri før har tenkt på å studere nøye i høyrefila på e18 når jeg kjører forbi! Lenke til kommentar
opel_1984 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 I trondheim kjører faktisk sivilsnuten bl.a i en splitter ny Subaru Impreza. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 I trondheim kjører faktisk sivilsnuten bl.a i en splitter ny Subaru Impreza. De kjører denne i Trondheim (2001-modell forøvrig); Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvorfor kjører snuten bare nye, spreke biler? Hadde vært genialt om de hadde kjørt en gammal, halvveis rusten golf med BLODTRIMMA motor på 250 hester Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Whey, bildet mitt jo i tillegg til den sølvgrå imprezaen har de nå en veldig mørk blå impreza. Den sølvgråe har wrx scoop på panseret og wrx bremser. Om det er en ekte wrx uten bakvinge er jeg ikke sikker på. Den blå er vel en helt vanlig impreza Ellers er laguna, mondeo, volvo (V70) og primera populære sivilbiler i Trondheim. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ' date='05/10/2005 : 09:52'] Hvorfor kjører snuten bare nye, spreke biler?Hadde vært genialt om de hadde kjørt en gammal, halvveis rusten golf med BLODTRIMMA motor på 250 hester Sikkert fordi de ikke ønsker å dø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå