Luske_Ludvig Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er dette en politibil? Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ford Mondeo? Der jeg kommer fra kjører bare purken rundt i Mondeoer Lenke til kommentar
mintman Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Ser ut som den har en logo på venstre fremdør, og hvis den har det er det trolig ikke sivil politibil. Ser mer ut som en firmabil Endret 23. september 2005 av gstavdal Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Sivilbilene har som regel også blålys som vises godt når man ser litt etter. F.eks i grillen og bakruta. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hold dere for all del til emnet hvertfall. (feiekosten har ryddet opp) Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 uff..kjedelig Jeg synst ikke det ser ut som en politibil.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ford Mondeo pleier å være standard purk-bil... Er et par her og. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ford Mondeo pleier å være standard purk-bil... Er et par her og. hehe nesten sånn at jeg blir nervøs hver gang jeg ser en mondeo Ivertfall hver gang jeg ser en politibil blir jeg skikkelig nervøs..Akkurat som om jeg har gjort noe gale Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tja, etter hva jeg kan huske, pleier som regel en del sivile politibiler å ha et ekstra speil på høyre side -Sånt trafikkskoler bruker. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ' date='23/09/2005 : 12:24'] Tja, etter hva jeg kan huske, pleier som regel en del sivile politibiler å ha et ekstra speil på høyre side -Sånt trafikkskoler bruker. Hæ? hvorfor det liksom? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 De pleier vel også å ha litt ekstra mikk-makk i frontruten, for å kunne ta målinger osv. Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Sivilbiler har ikke skiltrammer med reklame. De har heller ingen synlige logoer slik som på denne førerdøra. Det innvendige speilet i sivilbiler er somregel litt amputert på høyre side, samt at i noen politidistrikt har de en ekstra brikke der autopassbrikken befinner seg. Dette er vel en radiosender som åpner bommer og garasjeporter. Noen biler har også ekstraspeil og litt fler antenner enn standard Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Og en del ting på dashbordet, så jeg pleier alltid å se på der når jeg kjører forbi.. Antenner har de ofte mye av også.. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Og en del ting på dashbordet, så jeg pleier alltid å se på der når jeg kjører forbi.. Antenner har de ofte mye av også.. Hehe en kompis av meg prøvde og lure meg md at sivilpurken ofte hadde skibokser til å gjemme antennene Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 det der ser faktisk ut som det er en utleiebil fra AVIS grunnet det merket på døra. Ligner veldig. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Marvil, i det siste har vel politiet også funnet ut at de kan få antenner i vinduene. Men de oppdaterer ikke bilene så ofte, så det er vel bare på enkelte av de aller nyeste de har dette. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kanskje kuttene i budsjettet til Politiet tvinger de til å leie biler når de trenger de? Her nede måtte de faktisk leie bort politibåten til nabokommunen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 det der ser faktisk ut som det er en utleiebil fra AVIS grunnet det merket på døra. Ligner veldig. Vel, den logen der tilsier at bilen tilhører et departement hvis jeg ikke tar helt feil. Se logoen selv: http://odin.dep.no/fin/ Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er iallfall en av de bilene jeg ikke rasarkjører forbi, Mondeo er en favoritt i mitt område. Den og Primera/Almera. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ble mere nysgjerrig på hvofor han spørr jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå