gnikk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Jeg har satt opp en VPN-klient for å kunne tilkoble meg til både det trådløse nettverket ved HIO, samt koble meg til deres nettverk fra internett hjemme. Problemet er at jeg ikke får lov til å koble meg til så lenge Zonealarm er i gang (noe jeg selvsagt foretrekker at det faktisk er). Har prøvd Help-funksjonen i Zonealarm, men hjalp meg ikke mye. Har gratis-versjonen. Noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kan kommandere Zonealarm til å godta VPN-tilkoblingen? #Topic endret# Endret 24. september 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Berre eit skudd i det blinde: men vpnen bruker ikkje den andre porter enn port 80? Då må du åpne desse portene i zonealarm Lenke til kommentar
gnikk Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Berre eit skudd i det blinde: men vpnen bruker ikkje den andre porter enn port 80? Då må du åpne desse portene i zonealarm hvordan vet jeg isåfall hvilke porter jeg skal åpne, og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 En måte å finne porten på er å gå i loggen til brannmuren og sjekke hvilken port som ble blokkert når du forsøkte å koble deg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå