int20h Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det rapporteres at Abit kan komme til å overlate produksjonen av sine hovedkort til en tredjepart. Les mer Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Håper dette ikke senker kvaliteten på deres produkter, har aldri hatt bedre hovedkort enn mitt Abit IC7-G Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Håper dette ikke senker kvaliteten på deres produkter, har aldri hatt bedre hovedkort enn mitt Abit IC7-G Har IC7-G sjøl. Flott kort, aldri hatt no problem med det! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Håper dette ikke senker kvaliteten på deres produkter, har aldri hatt bedre hovedkort enn mitt Abit IC7-G Har IC7-G sjøl. Flott kort, aldri hatt no problem med det! Hadde samme kort jeg å for en tid tilbake, konge kort. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hadde samme kort jeg å for en tid tilbake, konge kort. For en tid til bake ja Sitter fortsatt på dette jeg og venter forgjeves på M2 Endret 23. september 2005 av White_Tiger Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har vel hatt 10-15 Abit kort gjennom tidene og ikke ett eneste av dem har jeg hatt problemer med. Kanskje vært heldig. Får håpe att kvaliteten blir den samme. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dette lover ikke godt i mine øyne/ører. Det første som ryker er vel entusiast tilbudene dems.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå