Balboa Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har 2 stk raptotr s ata disker som jeg ønsker å sette opp i raid. Kan jeg installere xp på et slikt raid oppsett, eventuellt, er det noen som vet hvordan dette gjøres? Har abit Ic7-max3 hovedkort. Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ja. det skal ikke være noe problem. Du må sette det opp i biosen til s-ata kontrolleren. Veit ikke om dette er integrert i hovedbiosen til dette hovedkortet. Men dette blir mer og mer vanlig. Bruker å være noe som " Use s-ata drives in raid" eller noe lignende. Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Muligens denne linken kan vere behjelplig for deg? Setting up RAID Arrays on NF7/AN7 Da det er en guide for å sitte opp raid på to hovedkort fra samme leverandør. Om du søker litt på Google, så finner du sikker dette spesifisert for akkurat din hovedkort type . Muligens det står på Abit sine sider samt deres forum. Søk litt, så finner du ut av det. Endret 23. september 2005 av TeCh2pe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 SKRIKING OG SKRÅLING I EMNETITTELEN ER IKKE ØNSKET HER PÅ FORUMET. VENNLIGST ENDRE DETTE TIL EN MER BEHAGELIG SKRIFTSTØRRELSE, ELLERS BLIR TRÅDEN STENGT. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 DESSUTEN ER DEN FEILPOSTET UNDER ANNET OM HARDWARE OG FLYTTES DERFOR TIL LAGRINGSMEDIER. TRÅDSTARTER SIER HELLER INGEN TING OM HVA SLAGS RAID NIVÅ HAN SKAL HA Lenke til kommentar
Balboa Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Har lite greie på Raid oppsett,men kunne tenke meg å prøve det. Kan jeg bruke Raid 0? Hadde vært fint å fått litt tilbakemelding på hvordan dette settes opp og om jeg kan bruke XP på en Raid løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå