shaugen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ossen kan man pinge eller sende så mange packages at routeren går ned`? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Kjøp masse små Norgespakker på posten og send dem i loop Endret 23. september 2005 av Cola-boks Lenke til kommentar
SEeK Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kjøp masse små Norgespakker på posten og send dem i loop Da blir den til slutt så irritert at den tar bena fatt og går ned på posthuset og kanselerer sendingen. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Tenk på at routere i utgangspunktet er laget med det målet for øyet; Å takle store mengder trafikk. Så jeg tror du skal stå på ganske hardt før du klarer noe slik. Forøvrig; Nå kjører sjelden routere noen store OS, så de vil ikke kræsje på samme måte. Tør jeg spørre hvorfor du lurer på noe slikt? P.S. Hvis du lærer deg bruken av ordet "Hvordan" tror jeg du fort kommer mye lenger med spørsmålene dine. Førsteinntrykk er alt Endret 23. september 2005 av Lorang-Dahl Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvis du først skal drive på med 'practical jokes' eller 'jævelskap' bør du jo være litt smartere enn offeret? Hva med å søke selv? www.justfuckinggoogleit.com Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Og da stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg