Malvado Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Likte måten de har utformet kjøleløsninga på. Det beste med dette kortet er nok den eksterne strømforsyninga, noe de fleste skjermkortprodusenter egentlig burde gi mulighet for da det muligjør at støynivået fortsatt er lavt. Lenke til kommentar
GS Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nu kommer det garanterat fler externa PSU att köpa till SLI kompatibla grafikkort. GS Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Håper du har rett i det GS, hadde vært fint om flere hadde følgt opp denne trenden. Frankie Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 2 PSU'er på 1 PC? Jeg er ikke så enig i at den trenden er noe fremsteg. Jeg har allerede irritert meg over å ha 3 PSU'er for mye under skrivebordet. Dvs. den til høytalersettet, den til den eksterne harddisken, og den til ADSL-modemet. Jeg skulle gjerne hatt alle disse i en enhet. I tillegg hadde det vært fint om jeg kunne ladet digitalkameraet og mobilen via USB så jeg hadde sluppet ennå et par PSU'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå