runjohan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 kjøp dere en xbox360 for penga.. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) eller en ps3 eller ikke, pc er og forblir "the shit" når det gjelder grafikk og ytelse i spill! eller begge delene Endret 23. september 2005 av amarios Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dette var ikke småtteri, egen strømforsyning! Villt hvor krevende skjermkort har blitt, husker den gangen det var stort å ha et eget grafikkort. Den ekstern strømforsyning må jo være genialt for SFF brukerene, som bare har 2-300w PSU. Håper egentlig ikke dette med egen PSU blir en trend, da må det i tilfelle selges som ekstrautstyr slik at de med kraftig PSU slipper å betale ekstra for noe de ikke trenger. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hehe så på høyden på kortet, er jo noen cm høyere enn pci sporet, må si ekstern strømforsyning virket smart. Sparer en jo for å masse trøbbel med ny og dyr psu =) Nei jeg synes skjermkortene trekker litt i overkant av mye strøm nå, men dette var heftige greier (og store greier) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Tja kortet ser jo bra ut,men det bør koste betydelig mindre enn 2 stk 7800 gt kort, en annen ting er vel at du ikke får utnyttet dette kortet uansett . Endret 24. september 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 tror nok STOOLMAN kunne trengt dette kortet ja..... Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dette var ikke småtteri, egen strømforsyning! Villt hvor krevende skjermkort har blitt, husker den gangen det var stort å ha et eget grafikkort. Det er jo ikke mange årene siden det var populært å "koble" skjermkortene til hverandre slik nVidia fikk SLI idéen sin fra. Selv hadde jeg et 4 eller 8 mb ATI kort og et 12 eller 16mb Voodoo2 kort koblet sammen, kjørende med en AMD K6 200MHz (mener jeg å huske). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Rød + Nvidia = forvirring? Er det 2 stk "dual link" DVI-I porter jeg ser der? Da tar vi to slike kort i SLI :!: :!: Jeg vet ikke om det er sagt før i denne tråden men det går selvfølgelig ikke. SLI fungerer bare med 2 GPU'er så SLI-muligheten er allerede brukt opp. (Dette er noe vi tydligvis må gjenta i hver eneste tråd om kort med 2 GPU'er.) Endret 23. september 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Tipper prisen blir unormalt høy! Siden det bare blir produsert 2000 stk., så er det plenty med rikinger å velge i. Dette blir nok et, tja, legendarisk produkt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 nice kort.......men kjøper meg heiler bil Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 King Kong kort... Blir sikkert å koste rundt 10k+ siden der blir så skjelden! Hadde vært digg å hatt 1av2000 som vi ser her! Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det eneste negative er at man trenger nok en stikk kontakt til strømmen. Slike ting begynner å bli en mangelvare her. Spesielt bak et overspenningsvern Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vel, må si at dette er er en bra investering, forhold til 2 x 7800GT kort. Så kortepå the The inq. i går, temelig rått. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Man kan si det at den kjøleren i alle fall ser ut som den mener alvor. Seriøs kjøler det der. Men så er det jo et seriøst kort, noe man skjønner når man tenker på at det faktisk følger med "egen strømforsyning" til kortet. Dette er et kort som vet hva det vil ja. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hmm, ville vel være merkelig om ikke Gainward, xfx osv produserer et slikt kort. Eller i det minste plukke opp dette med egen strømforsyning til kortet. Lenke til kommentar
#Pazuzu Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 11100 poeng i 3dmark05 er vel ikke allverden for et overklokket dualcore kort? Ikke at den poengsummen betyr mye og som "Snekker`n" påpeker - får du ikke utnyttet det (foreløpig) allikevel. Et 7800 holder lenge - jeg har 8430 poeng i 3dmark05 og det med en "slapp" 2200 GHz CPU... Lenke til kommentar
Storm29 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Egen PSU for skjermkort er da ikke noe nytt.... minnes ett visst Voodoo kort som hadde det Endret 23. september 2005 av Storm29 Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 voodoo-kortene er de koseligeste skjermkortene jeg noen gang har sett. hvertfall enkelte serier http://perso.wanadoo.fr/zboss/ Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Jeg vet ikke om det er sagt før i denne tråden men det går selvfølgelig ikke. SLI fungerer bare med 2 GPU'er så SLI-muligheten er allerede brukt opp. (Dette er noe vi tydligvis må gjenta i hver eneste tråd om kort med 2 GPU'er.) Mener å ha lest en artikkel om muligheten for å kjøre 2 slike i SLi, men er ikke kar om å finne den. Edit: Det var i den artikkelen snakk om GF6x00, de tidligste skjermkortene med 2 GPU'er. Endret 24. september 2005 av SilverCRX Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hefftig opplegg! Kommer vel til å koste _MYE_ penger da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå