whom Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Følger en engelsk photoshop guide for mekking av en metallplate. Men min versjon av photoshop er norsk, så har nå gått i stå på: "Make the Plate layer the active layer. - gjort. "Choose Select, Modify, Contract and enter a value of about 4" Klarerr ikke å navigere meg fram til denne menyen, så lurte på om noen kunne oversette, slik at jeg skulle kunne klare å navigere meg fram i de norske menyene. Lenke til kommentar
Pim Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hei Deuz Har også engelsk versjon, så det er ikke sikkert dette er til mye hjelp. Select / Modify / Contract med verdi 4, "krymper" en seleksjon med 4 pixler. Select / Modify / Expand utvider med tilsvarende antall pixler. PIMPIM Endret 23. september 2005 av Pim Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har CS2, engelsk versjon, men menyene ligger sannsynligvis samme plass: "Select" er femte menyen på hovedmenylinja, og heter kanskje noe sånt som "markering" eller noe i den duren. "Modify" er tiende element på "select"-menyen, og er det eneste elementet med en liten pil til høyre for navnet. "Contract" er det fjerde og siste elementet i undermenyen som spretter frem når du velger "Modify". Står det på samme plass hos deg bør du forhåpentligvis klare å finne frem til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå