kewell79 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 ey, traff han som eier digitalimpuls her om dagen jeg, når vi var og testa x360 faktisk 5068548[/snapback] Jeg var bare innom for å høre om de tok imot forhåndsbestillinger. De gjorde selvsagt det, og de skal også ha nattåpent 5083626[/snapback] hvor ligger den? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 I Møllergata 9. 5084148[/snapback] og det er flere igjen og prisen er 3500 kr? Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det var flere igjen da jeg bestilte i forrige. Hvordan situasjonen er nå, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Aldri forhåndsbestilt og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Skal uansett ha core pakka og den vil det jo ikke være særlig rift om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Aldri forhåndsbestilt og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Skal uansett ha core pakka og den vil det jo ikke være særlig rift om. 5084231[/snapback] http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=archives&date=2005-09-14 igjen Endret 1. november 2005 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 har forhåndsbestillt hos SHG, hyggelig butikk koster 3.336 for premium pakka Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Var innom SpaceWorld på ski storsenter i dag. Spurte de om det var mange som hadde forhåndsbestilt. Og det var det, sa han bak disken. Han fortalte også at de bare fikk inn 5 - 6 stk av hver versjon til salg den 2. desember. Norge fikk ikke så mange tilsendt sa han. Hørtes litt rart ut. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Forhåndsbestilt på spiderman i fredrikstad. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Var innom SpaceWorld på ski storsenter i dag. Spurte de om det var mange som hadde forhåndsbestilt. Og det var det, sa han bak disken. Han fortalte også at de bare fikk inn 5 - 6 stk av hver versjon til salg den 2. desember. Norge fikk ikke så mange tilsendt sa han. Hørtes litt rart ut. Dr.Peedee 5096413[/snapback] Spaceworld har aldri, og vil aldri bli min referanse for slik info. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Var innom SpaceWorld på ski storsenter i dag. Spurte de om det var mange som hadde forhåndsbestilt. Og det var det, sa han bak disken. Han fortalte også at de bare fikk inn 5 - 6 stk av hver versjon til salg den 2. desember. Norge fikk ikke så mange tilsendt sa han. Hørtes litt rart ut. Dr.Peedee 5096413[/snapback] Spaceworld har aldri, og vil aldri bli min referanse for slik info. 5099504[/snapback] Kan ikke akkurat si at jeg tok det som god fisk heller. De tok jo fortsatt i mot forhåndsbestillinger. Og han la jo til at kanskje han kunne greie å skaffe noen maskiner til... hvilket kanskje betydde at det var lurt om jeg forhåndbestilte hos han, der og da, for det var kanskje den eneste muligheten til å få tak i en sånn konsoll osv... vel vel. Jeg har en forhåndsbestillinge inn hos EB games, og får jeg ikke der lanseringsdatoen så får jeg da heller vente på neste lass. Værre er det ikke. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Nå må vi ikke glemme Elkjøp folkens. Elkjøp er vel kanskje den kjeden som får desidert flest konsoller. De har ikke stresset eller reklamert med noen forhåndsbestillinger. Jeg tror Elkjøp vil være en viktig oase 2. desember for de som er i tvil om de får konsoll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Nå må vi ikke glemme Elkjøp folkens.Elkjøp er vel kanskje den kjeden som får desidert flest konsoller. De har ikke stresset eller reklamert med noen forhåndsbestillinger. Jeg tror Elkjøp vil være en viktig oase 2. desember for de som er i tvil om de får konsoll. 5100715[/snapback] Men noen som vet når f.eks Elkjøp for inn 360 slik at vi kan prøve den? Altså en sånn "kiosk" eller hva det heter. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Vel, siden disse kioskene har begynt å poppe opp i USA og de ligger 10 dager foran oss i lansering, så vil jeg tro at vi ligger ca 10 dager etter på kioskene også. At det dukker opp noen i kommende uke ville vel være natrulig å forvente. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 gadgets.no har x360 premium pakka for 3.299. men de får den ikke inn før 7nde da :\ Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Skal kjøpe den på elkjøp. Har en (veldig god) kamerat som jobber der. Får den til "familiepris" Endret 4. november 2005 av ridgea Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Skal kjøpe den på elkjøp. Har en (veldig god) kamerat som jobber der. Får den til "familiepris" 5103123[/snapback] I disse korrupsjonstider.. tror du han kan være en "veldig god kamerat" for flere... kanskje? Neida, bare litt misunnelig. Dr.Peedee Lenke til kommentar
turkey Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 noen som vet om det er mange som har bestillt den hos spiderman i trondheim? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det får du vite hvis du spør i butikken. Det som er bra med Spiderman er at hvis 25 bestiller i Trondheim, 12 i Bergen og 30 i Oslo, ja så sender de det antall til hver by. Noen andre kjeder har allerede tildelt hva hver butikk skal få utifra hvor de ligger. Har til og med hørt rykter om at SpaceWorld får tildelt 360 basert på salgstallene for Xbox1 i butikken. Nok en gang vil jeg få slå et slag for Spiderman som jeg synes gjør dette på en ryddig måte. Dette med å ta bestillinger fra nett og i hver butikk, melde fra til de sentrale som sitter på tallet konsoller de får, og får tilbakemelding når det ikke kan taes flere bestillinger. Og hvis en liten desentralisert Spideman-butikk får mange forhåndsbestillinger, så får de mange konsoller til tross for at de ikke ligger i sentrum av en storby som Begen, Oslo, Stavanger eller Trondheim. Stå på Spider. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har selv vært innom Spiderman i oslo og slengt inn en forhåndsbestilling. De sa at så lenge de fikk det antallet de var blitt lovet fra leverandør, så var jeg sikra en 360 på releasedagen. Men jeg var så ivrig at jeg glemte å spørre om hva slags utgave de solgte... Glemte å spørre hva den kosta også =) På onsdag skal jeg dra å spille xbox 360. Gleder meg villt, men prøver å senke forventingene mine littegranne, slik at jeg ikke blir skuffa. Nå må jeg på jobb =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå