Gå til innhold

Så hvor skal folket bestille XBOX 360 ?

dedekam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som bestiller på komplett: Får dere konsollen på release eller? Da må i så fall Komplett sende ut maskinene 3-5 dager før, altså 27-29 november, avhengig av hvor en bor, eller sendes de på releasedagen?

4998101[/snapback]

Jeg snakka med bla Gamezone.no de sa at de sender den noen dager før slik at ALLE som har bestillt får den på release datoen. Tror nok de fleste andre nettkjapper gjør det samme. Ville jo vært teit isåfall og få den på mandag 5 desember..

4999146[/snapback]

Var billigere enn komplett så sendte mail og sjekka om de har nok til at jeg får den med en gang. Håper virkelig det altså. Håper jeg fort får svar men blir neppe før Mandag :(

Lenke til kommentar

Var billigere enn komplett så sendte mail og sjekka om de har nok til at jeg får den med en gang. Håper virkelig det altså. Håper jeg fort får svar men blir neppe før Mandag :(

5007740[/snapback]

Kannath, don't worry be happy :cool: Seff bestiller du den nå får du den før 2 Desember ellers hadde det stått på siden dems. De sender spill og konsoll 27/28 tror jeg det var.

Det er ikke noe biligere ?? 3395 for konsollen, men spilla har du MYE å hente i forhold til Komplett. Spilla dems koster jo 550-599 hos Gamezone får du Need For Speed til 449 ! og resten til 499 !

Lenke til kommentar

Joda, men har de mange nok?

2 kontrollere bør ha 2 play and charge kits?

1 x Xbox 360 Wireless Controller ()  kr. 379,00

2 x Xbox 360 Play & Charge Kit ()  kr. 338,00

1 x Project Gotham Racing 3 ()  kr. 499,00

1 x Need for Speed Most Wanted ()  kr. 449,00

1 x Xbox 360 System + Tilbehør ()  kr. 3395,00

---------

Servicepakke (samlet levering): kr. 95,00

Postoppkrav: kr. 44,00

Totalt: kr. 5199,00

Håper bare de har mange nok da siden jeg kanselerte orderen min på komplett.no

Endret av Kannath
Lenke til kommentar
Kanskje det er en fordel med 2 x Xbox 360 Play & Charge Kit når mad har tenkt å ha 2 x Xbox 360 Wireless Controller?

5008775[/snapback]

Jeg kan forstå at noen vil ha 2 Play & Charge Kit's. Men mitt argument i mot å kjøpe 2 stk er jo at du ikke så alt for ofte lader kontrollerene samtidig.

Som regel sitter det bare en person foran tven og spiller, derfor vil den ene kontrollen lades ut fortere enn den som står innstilt på 2.player. Så at de konker ut samtidig vil være veldig sjelden.

Lenke til kommentar
Jeg kan forstå at noen vil ha 2 Play & Charge Kit's. Men mitt argument i mot å kjøpe 2 stk er jo at du ikke så alt for ofte lader kontrollerene samtidig.

Vel, i play'n'charge-kit følger jo med et ladbart batteri.

Det er ikke med ladbart batteri til de trådløse kontrollerne.

Siden prisforskjellen mellom 2 play'n'charge kit og 1 kit med ett ekstra batteri er så liten, så anbefaler vi å kjøpe 2 kit med det samme.

Det er vel en 50-lapp som skiller et enkelt batteri, og et fullstendig kit, så ja, kjøp 2 play'n'charge kits hvis man har 2 kontrollere.

Lenke til kommentar

Vel, i play'n'charge-kit følger jo med et ladbart batteri.

Det er ikke med ladbart batteri til de trådløse kontrollerne.

Siden prisforskjellen mellom 2 play'n'charge kit og 1 kit med ett ekstra batteri er så liten, så anbefaler vi å kjøpe 2 kit med det samme.

Det er vel en 50-lapp som skiller et enkelt batteri, og et fullstendig kit, så ja, kjøp 2 play'n'charge kits hvis man har 2 kontrollere.

5012187[/snapback]

Den er grei!

Lenke til kommentar

Oooops!

Dette så ikke helt bra ut.

Og jeg som var nummer 5! i den lille Spiderman-butikken i Bergen.

In one post Olly found that independent and smaller game retailers are being offered a total of four Xbox 360s to sell. Even bigger stores like Toys R’ Us only have around ten units for sale. The reason for this? Microsoft has only allocated 100,000 units to the UK in total.

Se også http://www.nekofever.com/

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Jeg snakket med en Microsoft-representant i dag som hadde ansvaret for fordelingen av konsoller til butikkene, og han anslo at kjeder som Expert og Spaceworld ville få en mengde som tilsvarte ca 35 per butikk.

Større kjeder fikk flere, mindre kjeder fikk mindre.

Så vil jo fordelingene internt i kjedene sikkert også variere etter om butikken ligger i en storby eller i distriktet.

Lenke til kommentar
Oooops!

Dette så ikke helt bra ut.

Og jeg som var nummer 5! i den lille Spiderman-butikken i Bergen.

In one post Olly found that independent and smaller game retailers are being offered a total of four Xbox 360s to sell. Even bigger stores like Toys R’ Us only have around ten units for sale. The reason for this? Microsoft has only allocated 100,000 units to the UK in total.

Se også http://www.nekofever.com/

5036326[/snapback]

Da så jeg deg på MB i går. Det var du som stod og snakket med en fyr i en Xbox skjorte, hørte akkurat det med nr 5 i køen hos spiderman, hva hadde han å si om antallet hver butikk skulle få?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...