Tor Rasmussen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 er det ingen som engang hat tenkt på gears of war eller! det er jo helt konge sier de... bare se video på www.gametrailers.com... der får man se hele pakka. gears of war er mitt spill nr 1 Jeg også holder denne tittelen høyt, men er usikker på om den er klar til lanseringsdatoen. Det er i alle fall en må-ha-tittel på min liste. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 er det ingen som engang hat tenkt på gears of war eller! det er jo helt konge sier de... bare se video på www.gametrailers.com... der får man se hele pakka. gears of war er mitt spill nr 1 Jeg også holder denne tittelen høyt, men er usikker på om den er klar til lanseringsdatoen. Det er i alle fall en må-ha-tittel på min liste. Gears of War er på langt nær klar til lansering. Januar 2006 er absolutt tidligst, desverre. Lenke til kommentar
Olos1 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Bestillte på Spiderman idag!!. Nå er det bare å vente til 2 Desember Endret 12. oktober 2005 av Olos1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) hvordan klarte du å få den to uker før rls StaBBer? Endret 12. oktober 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 De som bestiller på komplett: Får dere konsollen på release eller? Da må i så fall Komplett sende ut maskinene 3-5 dager før, altså 27-29 november, avhengig av hvor en bor, eller sendes de på releasedagen? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) oops, dobbel Endret 12. oktober 2005 av Merlin Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg vil tro de sendes noen dager i forveien slik at den er ment til å være framme release-dagen. Noen vil sikkert få den før da, men jeg er spent på posten norge. Plutselig i slutten av november skal får de inn tusenvis av XBox360 pakker. Pakken er jo ikke så veldig stor, men helt liten er den nå heller ikke. Vil nok medføre en del merarbeid dette, og da skal en ikke se bort i fra at ting kan ta en dag eller to ekstra alt etter hvor man bor. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Takk for svar trykkertor. Håper Lefdal tar inn X360, har en bror som jobber der, men vet ikke om de tar inn, han vet ikke selv siden han jobber i mobilavdelingen. Hva tror du? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 De som bestiller på komplett: Får dere konsollen på release eller? Da må i så fall Komplett sende ut maskinene 3-5 dager før, altså 27-29 november, avhengig av hvor en bor, eller sendes de på releasedagen? 4998101[/snapback] Jeg snakka med bla Gamezone.no de sa at de sender den noen dager før slik at ALLE som har bestillt får den på release datoen. Tror nok de fleste andre nettkjapper gjør det samme. Ville jo vært teit isåfall og få den på mandag 5 desember.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Regner med at jeg bestiller fra MPX.no. Har nesten helt bestemt meg for at jeg skal gå for 360 nå. Var det eller PC oppgradering, siden 360 ble billigere så gikk jeg for det. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Regner med at jeg bestiller fra MPX.no. Har nesten helt bestemt meg for at jeg skal gå for 360 nå. Var det eller PC oppgradering, siden 360 ble billigere så gikk jeg for det. 4999385[/snapback] Vel ikke noe dårlig valg det Lenke til kommentar
nacho Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nettopp forhåndsbestilt på Spiderman i Bergen, 50 spenn i depositum så skulle man få den 2. desember. Måtte bare ta fryktelig god vare på kvitteringen (min er rammet inn nå). Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) hvordan klarte du å få den to uker før rls StaBBer? 4996216[/snapback] Som sagt, så forhåndsbestilte jeg den noen måneder før lansering. Men jeg var tilfeldigvis innom Spaceworld et par uker før lansering, og da la jeg tilfeldigvis merke til at det stod noen bokser bakom disken. Jeg gikk selvsagt bort og snakket med ekspeditøren, hvor jeg sa at jeg hadde forhåndsbestilt. Så spurte jeg om det var mulig å få den nå, eller om jeg måtte vente til lansering. Han så lenge på meg, tok et par telefoner, før han ga meg Xbox'en og et eksemplar av Halo. Så der var 5000 penger borte fra konto. Endret 13. oktober 2005 av StaBBer Lenke til kommentar
CodeDeleted Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Litt off topic men, er xbox 360 hvit eller er den sølv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tror default er hvit. Du kan kjøpe Silver faceplate til overpris, dog. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Forvirret? Endret 13. oktober 2005 av StaBBer Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg forhåndsbestilte først hos Spiderman.no, men det ble noe surr der, så jeg avbestilte og bestilte heller hos Digistore.no. Føler meg ganske trygg på at jeg skal få, det er alltid mange som får panikk og skaper panikk for at det ikke skal bli nok maskiner, det skaper en ekstra hysteri som sprer seg ut og alle bestiller hvor de enn må få tak i til hvilke som helst priser bare for å sikre seg, så sitter de der på release dato og føler seg stolte over at de fikk en men så er faktum det at hvem som helst kunne fått en bare de gikk til nærmeste utsalgssted. Men det er litt moro også da, en del av stemningen rundt lansering av en ny generasjon dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Kan man kjøpe den i flere forskjellige farger? Da snakker jeg ikke om bare face merkene.. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Kan man kjøpe den i flere forskjellige farger? Da snakker jeg ikke om bare face merkene.. 5002885[/snapback] I første omgang er det vel bare snakk om Silver designet. Men senere kommer melkingen av kua og da kommer de til å være tilgjengelig i de mest absurde farger og mønstre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 har sett bilde av en Dev box i svart, håper de slipper retailen i svart og.. hadde vært sweet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå