Gå til innhold

Så hvor skal folket bestille XBOX 360 ?

dedekam

Anbefalte innlegg

Ok, takker. tror jeg dropper harddisken da

Hvis du dropper harddisk trenger du minnekort. 400,- Ellers kan du ikke lagre spill.

Det er kun 800,- mellom den billige og dyre versjonen.

Hvis du kjøper den billige og bruker 400,- på minnekort har du kun spart 400,-

På den dyre versjonen får du trådløs kontroller, headset til Live (husk at du får Live silver gratis, så headset kan være greit).

Jeg anbefaler de fleste å kjøpe versjonen med hdd.

Selvsagt kan det kjøpes harddisk til den senere, men totalprisen blir da en del dyrere.

Å kjøpe Core versjonen (billige uten hdd) og ikke kjøpe memorykort, det blir kjipt det uansett hvilket spill man tenker å spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox 360 Fullversjon

Call of Duty 2

Perfect Dark Zero

Elder Scrolls: Oblivion IV (HATER ! rollespill, men dette spillet burde alle skaffe)

Kameo: Elements of Power

Dette er de klart beste spillene til Launch ! når du tenker på hvor mye spilletid og morro du får for penga ! Blir mye penger ,men jaja hehe. Lever bare en gang, hvorfor ikke ha det morro med penga ! (drit i Project Gotham Racing, det er et fantastisk spill visuellt ,men spill skal være gøy, som det jo sikkert er ,men ja you get it)

Fikk nettopp beskjed at FIFA 06: Road to FIFA World Cup er klar til lansering, tror jaggu jeg må bestille dette også. Ekslusivt til Xbox 360 :love: Kommer til å se nice ut på min nye HD Plasma !

Veldig mange interessante spill til Xbox 360 må jeg si. Dead Rising, Sain'ts Row, Gears of war (tja ,vet ikke helt, ser litt teit ut)

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

Har veldig lyst på Test Drive Unlimited jeg, en GIGANTISK øy å kjøre rundt på , ordentlige biler + + og Gears of War.

men en ting, hvis noen er er Insider hos IGN eller vet hvor man kan få tak i de nye high res klippa fra PGR3, GOW osv, kan de poste linker til dem her da? kan laste de opp på rapidshare.de feks.

http://media.xbox360.ign.com/media/741/741362/vids_1.html

http://media.xbox360.ign.com/media/747/747891/vids_1.html

disse er det jeg lurte på.

Lenke til kommentar
Har veldig lyst på Test Drive Unlimited jeg, en GIGANTISK øy å kjøre rundt på , ordentlige biler + + og Gears of War.

Jeg må si meg helt enig med deg.

Etter at jeg ble forklart konseptet om Test Drive: Unlimited, falt jeg helt for det.

Øyen er 60x60km. over 1500km med forskjellige verier. Autentiske gatenavn og plasseringer. Hvis man ønsker å kjøre fra ene enden til andre tar det 3 timer realtime. Det tar 5 timer å kjøre rundt øyen i ytterkant.

Serveren hoster opp til 25.000 spillere samtidig. 16stk i samme race.

Man kan også kjøre motorsykler i dette spillet.

Ellers så ser Gears of War ut som et skikkelig bra spill.

Har sett og lest en del konferanser om det, og liker særlig tanken på det å søke dekning og bruke scenery-et rundt seg til barrikader og dekning.

Liker co-op over nett og at det er et skytespill med en litt ny vri.

Ellers ser jeg også fram til Ghost Recon 3 og Project Gotham Racing 3.

Av de 4 nevnte spill kommer jeg til å kjøpe 2 stk 2. desember. Hvilke titler det blir kommer an på tilgjengelighet, og jeg er usikker på hvilke titler som er bekreftet klar til 2. desember.

Lenke til kommentar
Kameo faktisk en av de beste gameplay spillene til Xbox 360. Spillet ser barnslig ut for de fleste ,men DAMN dette er et spill som absolutt må sjekkes ut

http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=377845

Om det blir av de beste er umulig å vite så tidlig. Vel, før det er ute i alle fall..

Men spillet er fra Rareware, noe som i seg selv gjør det spennende. Rare har ikke gjort noe bra siden de ble kjøpt av MS, men vi kan jo håpe at det endrer seg med dette (kanskje heller PD:Z).

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg jobber på Lefdal og får den før alle dere (forhåpentligvis) :D Hvis jeg husker det så kan jeg sjekke hvor mange vi har i bestilling i morgen.

Jeg er ikke noe stort spill fæn lenger, men Xbox 360 må vi nok ha! Skulle bare ønske PS3 kom samtidig så jeg kunne sammenlignet grafikk og valgt den som var best visuelt (grafikk freak?)

Kyss

Lenke til kommentar

Vært greit om du fikk sjekka om Lefdal skal kjøre kampanje på 360 ja:)

Og mens du er i gang kan du jo tvinge dem til å kjøre en kampanje på kr 2.999..

Eller enda bedre, gi meg en gratis og jeg skal rulle kråke bort til nærmeste Lefdal og hente pakken min;)

edit: leif..eller Leifdal.

Endret av Daisy Chain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...