The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En sammenhengende strek skal gjennom alle strekene i denne figuren. den kan ende hvorsomhelst og skal ikke gjennom samme strek to ganger... har prøvd kjempelenge men klarer det ikke. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Den skal følge alle linjene, eller skal den gå innom alle boksene? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Den skal følge alle linjene, eller skal den gå innom alle boksene? Den skal følge alle linjene men den kan ikke gå gjennom samme linje to ganger men den kan gå gjennom boksene flere ganger Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Du har tegnet feil, det skal være dører på hver vegg.. Gåten er uløselig. Idiotisk å lage TO tråder om samme sak. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Du har tegnet feil, det skal være dører på hver vegg..Gåten er uløselig. Idiotisk å lage TO tråder om samme sak. er ikke så sikker på at den er uløselig... skal lete hjemme etter tegneboken min mener jeg har knekt denne en gang men er ikke helt sikker.. husker bare at jeg har tegnet streker i en slik figur.. :\ Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 men er ikke helt sikker.. Jeg er ganske sikker på at den er umulig. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Du har tegnet feil, det skal være dører på hver vegg..Gåten er uløselig. Idiotisk å lage TO tråder om samme sak. Herregud... det er bare at linjen skal gjennom alle "veggene" og ikke gjennom samme vegg to ganger... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Forklaring. Se www.rot13.com [rot13] V ra ehgr zrq srz irttre få tåe fgerxra vaa-hg, vaa-hg bt vaa bt oyve qre. Ryyre qra fgnegre qre bt tåe hg-vaa, hg-vaa bt hg. Qresbe zå qrg iæer ra åcra raqr v ra ehgr zrq srz irttre. Zra iv une ger ehgre zrq srz irttre. Qrg ivy fv iv geratre ger åcar raqre. Fvqra iv grtare oner ra fgerx, få une iv oner gb åcar raqre. Bt qrezrq re bcctnira hzhyvt. [/rot13] Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Forklaring. Se www.rot13.com[rot13] V ra ehgr zrq srz irttre få tåe fgerxra vaa-hg, vaa-hg bt vaa bt oyve qre. Ryyre qra fgnegre qre bt tåe hg-vaa, hg-vaa bt hg. Qresbe zå qrg iæer ra åcra raqr v ra ehgr zrq srz irttre. Zra iv une ger ehgre zrq srz irttre. Qrg ivy fv iv geratre ger åcar raqre. Fvqra iv grtare oner ra fgerx, få une iv oner gb åcar raqre. Bt qrezrq re bcctnira hzhyvt. [/rot13] WTF? skjønte ikke jeg... det er flere ënn 5 vegger... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 men er ikke helt sikker.. Jeg er ganske sikker på at den er umulig. Og den er mulig! Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Og jeg er sikker på at jeg har klart den en gang... men selvfølgelig finner jeg ikke notatboken min fra grunnkurs... (3 år gammal bok) Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Forklaring. Se www.rot13.com[rot13] V ra ehgr zrq srz irttre få tåe fgerxra vaa-hg, vaa-hg bt vaa bt oyve qre. Ryyre qra fgnegre qre bt tåe hg-vaa, hg-vaa bt hg. Qresbe zå qrg iæer ra åcra raqr v ra ehgr zrq srz irttre. Zra iv une ger ehgre zrq srz irttre. Qrg ivy fv iv geratre ger åcar raqre. Fvqra iv grtare oner ra fgerx, få une iv oner gb åcar raqre. Bt qrezrq re bcctnira hzhyvt. [/rot13] WTF? skjønte ikke jeg... det er flere ënn 5 vegger... Så synd da. Men det er riktig det jeg skriver. Du må bare få med deg alle ordene på en gang. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Forklaring. Se www.rot13.com[rot13] V ra ehgr zrq srz irttre få tåe fgerxra vaa-hg, vaa-hg bt vaa bt oyve qre. Ryyre qra fgnegre qre bt tåe hg-vaa, hg-vaa bt hg. Qresbe zå qrg iæer ra åcra raqr v ra ehgr zrq srz irttre. Zra iv une ger ehgre zrq srz irttre. Qrg ivy fv iv geratre ger åcar raqre. Fvqra iv grtare oner ra fgerx, få une iv oner gb åcar raqre. Bt qrezrq re bcctnira hzhyvt. [/rot13] WTF? skjønte ikke jeg... det er flere ënn 5 vegger... Så synd da. Men det er riktig det jeg skriver. Du må bare få med deg alle ordene på en gang. Saken er at to i paralell klassa har fått den til... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Etter forklaringen til oppgaven er den umulig. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Men sett at det er dører på hver vegg da... men du kan ikke gå igjennom samme dør to ganger... kanskje du burde prøve før du sier at den er umulig Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har prøvd MANGE ganger, den er umulig. Hvis noen sier til deg at de har klart den så lyver de til deg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Acolyte: du kan vel bare komme med forklaringen om du påstår at den er mulig. Nå har JBlack forklart hvorfor den ikke er mulig, og da kan du jo enten motbevise det han sier, eller poste screenshot av at du har klart den. Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg lagde en lignende tråd en gang. Den er, med tanke på å finne en logisk løsning, ganske så umulig. Prøv å tenke ulogisk! En kamerat begynte med å snakke om loftetasjer og om å hoppe ut av vinduer. Det er noe slikt, tror jeg ... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Jeg lagde en lignende tråd en gang. Den er, med tanke på å finne en logisk løsning, ganske så umulig. Prøv å tenke ulogisk! En kamerat begynte med å snakke om loftetasjer og om å hoppe ut av vinduer. Det er noe slikt, tror jeg ... Det er bare dette. det er ikke et hus det er en figur hvor trådene skal gjennom alle veggene! Det forestiller ikke et hus FFS! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Tar jeg ikke feil så heter oppgaven egentlig at streken ikke skal KRYSSE samme strek to ganger. Derfor har jeg laget løsningsforslag her, hvor tråden aldri ender et sted, ei heller krysser kabelen veggene en eneste gang selv om tråden går gjennom alle strekene. A line has only one dimension -- length! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå