Gå til innhold

Klarer ikke denne gåten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har tegnet feil, det skal være dører på hver vegg..

Gåten er uløselig.

Idiotisk å lage TO tråder om samme sak.

er ikke så sikker på at den er uløselig... skal lete hjemme etter tegneboken min :p mener jeg har knekt denne en gang :p

men er ikke helt sikker.. husker bare at jeg har tegnet streker i en slik figur.. :\

Lenke til kommentar

Forklaring. Se www.rot13.com

[rot13]

V ra ehgr zrq srz irttre få tåe fgerxra vaa-hg, vaa-hg bt vaa bt oyve qre. Ryyre qra fgnegre qre bt tåe hg-vaa, hg-vaa bt hg. Qresbe zå qrg iæer ra åcra raqr v ra ehgr zrq srz irttre.

Zra iv une ger ehgre zrq srz irttre. Qrg ivy fv iv geratre ger åcar raqre. Fvqra iv grtare oner ra fgerx, få une iv oner gb åcar raqre. Bt qrezrq re bcctnira hzhyvt. ;)

[/rot13]

Lenke til kommentar

[rot13]

V ra ehgr zrq srz irttre få tåe fgerxra vaa-hg, vaa-hg bt vaa bt oyve qre. Ryyre qra fgnegre qre bt tåe hg-vaa, hg-vaa bt hg. Qresbe zå qrg iæer ra åcra raqr v ra ehgr zrq srz irttre.

Zra iv une ger ehgre zrq srz irttre. Qrg ivy fv iv geratre ger åcar raqre. Fvqra iv grtare oner ra fgerx, få une iv oner gb åcar raqre. Bt qrezrq re bcctnira hzhyvt. ;)

[/rot13]

WTF? skjønte ikke jeg... det er flere ënn 5 vegger...

Lenke til kommentar

[rot13]

[/rot13]

Så synd da. Men det er riktig det jeg skriver. Du må bare få med deg alle ordene på en gang. :p

Lenke til kommentar

[rot13]

[/rot13]

Så synd da. Men det er riktig det jeg skriver. Du må bare få med deg alle ordene på en gang. :p

Saken er at to i paralell klassa har fått den til...

Lenke til kommentar
Jeg lagde en lignende tråd en gang. Den er, med tanke på å finne en logisk løsning, ganske så umulig. Prøv å tenke ulogisk! En kamerat begynte med å snakke om loftetasjer og om å hoppe ut av vinduer. Det er noe slikt, tror jeg ...

Det er bare dette. det er ikke et hus det er en figur hvor trådene skal gjennom alle veggene! Det forestiller ikke et hus FFS!

Lenke til kommentar

Tar jeg ikke feil så heter oppgaven egentlig at streken ikke skal KRYSSE samme strek to ganger.

Derfor har jeg laget løsningsforslag her, hvor tråden aldri ender et sted, ei heller krysser kabelen veggene en eneste gang selv om tråden går gjennom alle strekene.

A line has only one dimension -- length!

post-182-1127895477_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...