klowney Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har ett problem!når eg skal eg spille counter strike source så spiller eg en stund so detter eg utav så står de at vga driveren er nullstilt og eg må restarte maskinen for at det skal funke igjen?Har funkte helt knirke fritt før!Har de kanskje noe me at eg ikkje har original plata med drivere til skjermkorte?at eg må instalere dem føst så de nye etter på? Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Heisann! Før jeg svarer på spørsmålet ditt, ber jeg deg om å lage mer "luftige" innlegg. Bruk gjerne "enter" og lag avsnitt i teksen. Så til problemet. Hadde jeg vært deg, hadde jeg lagt inn de nyeste driverne. Kom gjerne med infor om hvilket skjermkort, merke osv. det er. Gjerne driverversion også. Men normalt sett villle jeg fjernet de gamle driverne, kjørt drivercleaner (google) og lastet ned og installert de nyeste driverne. EDIT: Du trenger ikke legge inn de gamle for å legge inn de nye driverne nei. Dette lager faktisk en mengde med ekstraarbeid for deg Endret 23. september 2005 av Fragment Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
klowney Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 skjermkortet mitt heter Sapphire Radeon 9600XT 128MB DDR AGP8X! Når jeg har instalert dei nye drivarane klikker det av og til når eg berre e inne i windows.Har testa med eit anna skjermkort funka helt fint alt.Da hadde eg original drivere til det skjermkortet! Føste gang eg instalerte skjermkort driverene funka de helt fint.Lasta ned dem aller nyeste og css kjørte eg problem fritt. Eg øveklokka maskinen min for ei stund sia då fucka cpu og hovedkort.Kjøpte nett lik cpu og hovedkort igjen..MSI k8 neo-v,Amd socket 754 2.4 ghz 3400+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg