SmoPe Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei er på utkikk etter en A4 skriver som jeg kan ha i bilen, om det er blekk eller laser er ikke så nøye. Har søkt litt rundt uten å finne noen som jeg kan bruke. Er det noen som kan hjelpe meg så hadde det vært kjempefint. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vet ikke om noen som går på 12v desverre, men du kan jo kjøpe en adapter da, altså fra 220v -> 12v. (eller var det omvendt? ) Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Vil en sigarettenner gi ut nok watt for å drive en printer beregnet på nettstrøm? Det er det store spørsmålet som dukker opp da. Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Trenger ikke det da. er jo bare å legge opp nye kabler fra batteriet.. EDIT: Er det ikke 10A i sigarett tenneren da? Skal være nok det Endret 23. september 2005 av TommeN761 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Trenger ikke det da. er jo bare å legge opp nye kabler fra batteriet.. EDIT: Er det ikke 10A i sigarett tenneren da? Skal være nok det 15A (kan sikkert variere fra bil til bil) og jeg tror det er mer enn nok til å dra en skriver... Edit: Datating: Det må selvsagt være omvendt De har slik på både Clas Ohlson og biltema tror jeg... Endret 23. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå