Bone Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ..and it all seems to become so clear to me now.. Total Gym.. TV Shop.. Total Gym.. TV Shop.. Total Gym... .. Hva skal jeg si.. Ikke vet jeg, men, jeg begynner med å quote Goebbels (og LarsP's signatur); Goebbels: "If you tell a big enough lie and keep repeating it, people will eventually come to believe it." Er det dette TV-Shop har klart med meg?! For, jeg begynner virkelig å tro at "Total Gym" er ordentlige saker! Det er nesten så jeg har lyst til å bestille.. faktisk! Holder jeg på å bli klin hakke gal!? Handle fra TV-Shop.. Kan jeg noensinne tilgi meg selv!? Nei, jeg tror nesten ikke jeg kommer til å gjøre det, for, visstnok, så er det første skrittet mot bedringens vei det å innrømme at man har "problemer", og det at jeg tar det opp her, i full "offentlighet", bør vel telle for noe!? ..men.. Er det noen av dere som har kjøpt noe fra TV-Shop, eller enda bedre; Kjøpt TotalGym; Prøvd den; Kjenner noen som har den!? ..kanskje jeg bør legge meg nå! Er tydligvis ikke helt sunt for meg å være oppe så sent.. ..skal bare ringe TV-Shop først... neida.. ikke enda.. Eller!? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har utviklet en nådeløs immunitet mot reklame og TV-shop. Noe funker sikkert, men så vidunderlig og fantastisk som slikt sies å være tror jeg ikke på. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 He he... Tror du slipper å bestille jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kanskje det er noe. Link? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO Vær klar over at de produktene som selges på TV-Shop er såkalte infomercial produkter, lisensproduserte billigversjoner av den "ekte" varen. Den finner du på deres egne websider: http://www.totalgym.com/ Total Gym "fungerer" den, hvis du har viljestyrke nok til å bruke den. (Ikke at jeg har prøvet.) Å dra seg selv opp ned en sklie er ikke den mest inspirerende treningsformen. Ulempen med slike apparater er at man skal over en terskel før treningen blir effektiv. Det er omtrent som med armhevinger, så lenge du bare klarer en blir det ikke mye trening av det... Reklamen sier at den er lett å slå sammen og stue vekk, jeg tror nok mange opplever at akkurat det er det adskillig lettere å motivere seg for enn å ta den ut og sette den opp igjen... Geir Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Total Gym fungerer glimrende for eldre og folk som har slitt med belastningsskader og lignende. Motstanden er dessverre alt for lav til at du kan forvente å bli Chuck Norris #2. Og ja, jeg har prøvd den. Jeg er faktisk den stolte eier av et TV-shop-produkt: Den fungerer faktisk ikke så aller verst. Endret 23. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva er det for noe? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har du ikke hørt om Flying Lure: "Fiskeslukene som svømmer dit hvor fisken gjemmer seg"? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 får du noe fisk da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Dro i land en 8kg's torsk. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Psj, det har jeg gjort med bare tenna! Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har utviklet en nådeløs immunitet mot reklame og TV-shop. Noe funker sikkert, men så vidunderlig og fantastisk som slikt sies å være tror jeg ikke på. Second that Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Ikke vet jeg, men, jeg begynner med å quote Goebbels (og LarsP's signatur) Goebbels: "If you tell a big enough lie and keep repeating it, people will eventually come to believe it." Du quoter oversetteren.. Edit: Mjau mjau Haha seriøst.. Endret 23. september 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Vi har totalgym hjemme Mamma bruker den og prøver å overbevise meg om at dne er kjempebra osv.. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg tror de fleste treningsapparatene fra tv-shop virker. Men den gruppen mennesker som kjøper treningsapparater fra tv-shop er gjerne for late til å bruke dem. En kompis av meg har brukt totalgym i flere år, og han bretter papirfly av folk om de ikke er snille. Det jeg derimot tror man kan ta med en klype salt er alle "I lost 20 inches off my waist in just three days, 5 minutes a day"- påstandene. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tror sikkert den funker greit. Men vanlige apparater du kam kjøpe i butikken funker sikkert like greit om ikke bedre. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det meste funker så lenge du blir fysisk sliten Men da må du selvsagt legge kostholdet til rette også, ellers går det rett i dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå